Przetargi.pl
Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 890 49 10 , fax. 22 890 49 13
  • Data zamieszczenia: 2011-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 890 49 10, fax. 22 890 49 13
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20 1. Miejsce wykonywania usługi: Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Reja 20 2. Termin wykonywania usługi: Trzy lata od daty podpisania umowy nie wcześniej niż od 08.03.2011 r. 3 Wykaz Urządzeń: a. systemu sygnalizacji włamania i napadu b. systemu telewizji użytkowej a. 1. Centrala alarmowa PC 4020 szt. 1; 2. Klawiatura LCD 4500 szt. 1; 3. Klawiatura MAXSYS-AATT szt. 1; 4. Moduł rozszerzenia wejść PC 4116 szt. 4; 5. Moduł rozszerzenia wejść PC 4108 szt. 2; 6. Moduł zasilacza PC 4204 szt. 7; 7. Moduł drukarki PC 4400 szt. 1; 8. Drukarka Kafka szt. 1; 9. Czujnik zbicia szyb szt. 65; 10. Czujnik ruchu szt. 86; 11. Czujka Cobalt Plus szt. 3; 12. Czujka magnetyczna szt. 4; 13. Akumulator 12V7Ah szt. 1; 14. Akumulator 12V17Ah szt. 1; 15. Akumulator 12V24Ah szt. 1; 16. Akumulator 12V28Ah szt. 2; 17. Akumulator 12V38Ah szt. 1; 18. Akumulator 12V44Ah szt. 1; 19. Akumulator 12V65Ah szt. 1; 20. Sygnalizator zewnętrzny TLM20 szt. 2; 21. Sygnalizator wewnętrzny SAW szt. 1; 22. Pomiar linii dozorowych szt. 147; b. 1. Kamera CCD 1/3 12V MS 468P szt.8; 2. Kamera D&N 1/3 SHC-735 P szt.2; 3. Obudowa hermetyczna szt.10; 4. Grzałka HTAN24 szt.10; 5. Obiektyw kamery szt.10; 6. Rejestrator Cyfrowy TV Tech TD2016 szt. 1; 7. Zasilacz grzałek EA3030-24 szt.1; 8. Monitor 17 B/W NVM-017MA szt.1; 9. Monitor 17 STM-17 LA szt.1; 10. Monitor 12 TVS 12 szt.1; 11. Monitor 14 NVM-014 M NOVUS szt.1; 12. Zasilacz kamer AWZ 501 13,8V/5A, 65Ah szt.1; 4. Zakres prac konserwacyjnych Wykonywanie wszystkich czynności zalecanych w instrukcjach obsługi urządzeń wchodzących w skład systemów tj. m in. wykonywanie przeglądów , regulacji, czyszczenia urządzeń; wykonanie testów, przegląd statusu linii dozorowych, sprawdzenie działania systemów i wszystkich urządzeń wchodzących w ich skład, przegląd pamięci zdarzeń, wykonywanie raportów, próbny alarm, kontrola stanu okablowania, kontrola zasilania awaryjnego, wykonanie pomiarów parametrów akumulatorów, szkolenie w zakresie obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego, nanoszenie na dokumentację wszelkich wprowadzonych zmian w systemach. 5.Warunki Realizacji Zamówienia 1. Konserwacje będą się odbywały w kwietniu i w październiku, bez wezwania Zamawiającego. Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 2.Czynności wykraczające poza zakres konserwacji będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. 3.W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 4 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Podjęcie czynności polega na zabezpieczeniu systemu, wprowadzeniu trybu awaryjnego jego funkcjonowania oraz niezwłocznym przedstawieniu Zamawiającemu kalkulacji cenowej naprawy, a w przypadku gdy przewidywany czas naprawy przekroczy dwa dni robocze (wymaga to uzasadnienia) również propozycji możliwie najkrótszego terminu jej wykonania. 4.Zamawiający zleca wykonanie naprawy po zaakceptowaniu kalkulacji cenowej. Naprawa będzie wykonana w ciągu dwóch dni roboczych od jej zlecenia lub w terminie obustronnie uzgodnionym-podanym w zleceniu. 5.Czynności zabezpieczające lub naprawcze trwające do 2 godz. ( bez konieczności ponoszenia kosztów urządzeń, części, materiałów) rozliczane będą na podstawie protokołów w oparciu o stawkę roboczogodziny, bez konieczności wstępnego zatwierdzenia kosztów. 6.W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów niedostępnych w bieżącej sprzedaży termin zakończenia naprawy może zostać przedłużony o okres trwania procedury zakupu zamienników u producenta, importera lub sprzedawcy. W tym przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy. 7.Na okres trwania procedury wymiany lub pozyskania uszkodzonych elementów Wykonawca wprowadzi najkorzystniejszy z dostępnych tryb awaryjny zapewniający w technicznie możliwym zakresie funkcjonowanie systemu ochrony włamaniowej obiektu oraz systemu nadzoru telewizyjnego (np. zapewni własne urządzenie zastępcze). 8.W przypadku konieczności naprawy w serwisie producenta urządzenia Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego i do rozliczenia przedstawi rachunek serwisu. 9.Za naprawę uważa się również demontaż części lub całości systemu oraz adaptację systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego (np.: zmianę lokalizacji poszczególnych urządzeń, dołączenie elementów w zakresie pojemności systemu itp.). 10.Wszelkie czynności mogące spowodować zakłócenia w pracy Zamawiającego zostaną wykonane po godzinie 15 30 w dni robocze lub dni wolne od pracy w sposób, który nie spowoduje przerw w funkcjonowaniu obiektu Inspektoratu ZUS. 11.Czynności naprawcze będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 12.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń objętych konserwacją w ciągłej sprawności technicznej. 13.Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przejęcia w celu przekazania do utylizacji urządzeń i części wymienionych podczas czynności serwisowo-naprawczych. 14.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi systemu, wskazanych przez Zamawiającego osób. 15.Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania i uzgodnienia z Zamawiającym zmiany kodów dostępu. 16.Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 6 -cio miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robocizna) oraz 6-cio miesięcznej gwarancji na części zamienne w przypadku gdy on jest gwarantem, z zastrzeżeniem , iż nie dłużej niż 28 dni od daty wygaśnięcia umowy. W przypadku gwarancji producenta urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach