Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawy kserokopiarek użytkowanych przez jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawy kserokopiarek, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Wielkość lub zakres zamówienia: konserwacja i naprawy z wymianą części eksploatacyjnych i za - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 0 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga aby Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem ( konserwacja i naprawa danej marki kserokopiarek ) o łącznej wartości co najmniej równej dla danej części zamówienia: część 1 - 63 700 PLN, część 2 - 3 200 PLN, część 3 - 6 300 PLN, część 4 - 17 800 PLN, część 5 - 147 200 PLN, część 6 - 12 600 PLN, część 7 - 1 100 PLN, część 8 - 2 100 PLN, część 9 - 9 400 PL, część 10 - 10 500 PLN, część 11 - 2 100 PLN, część 12 - 1 100 PLN, część 13 - 8 100 PLN, część 14 - 8 400 PLN, część 15 - 1 700 PLN, część 16 - 20 900 PLN. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonywania usług konserwacji i napraw kserokopiarek z tych części; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania usług konserwacji i napraw kserokopiarek (załącznik nr 7 do SIWZ). 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-03-14 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-25 - obsługę serwisową kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku ,w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części
Dodano: 2012-12-06 - Konserwacja kserokopiarek i faxów dla Urzędu Miasta Gdyni w latach 2013 i 2014
Dodano: 2012-11-05 - Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części .
Dodano: 2011-11-25 - Świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-11-24 - Świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-09-19 - Świadczenie usług bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-07-06 - Pogwarancyjna obsługa serwisowa i konserwacja kopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych
Dodano: 2011-04-11 - Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku, w tym:konserwacje,naprawy,wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2010-03-08