Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg
- Adres: 80-362 Gdańsk, ul. Chłopska 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5533664 , fax. 058 5533895
- Data zamieszczenia: 2012-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Chłopska 3 3
80-362 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5533664, fax. 058 5533895
REGON: 19002759500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługę serwisową kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku ,w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i w Słupsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części wyszczególnionych - 23 sztuk kopiarek Ricoh (opisanych w Załączniku Nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji), Zakres obsługi serwisowej obejmuje: a) konserwację przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek, jednak nie rzadziej niż raz na trzy miesiące. Zakres konserwacji obejmuje następujące czynności: - czyszczenie i odkurzanie całego wnętrza maszyny kopiującej, - czyszczenie i mycie układu optyki, - czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), - czyszczenie układu grzejnego, - czyszczenie drutów korotronów oraz mycie rynienek, wałów ładujących, pasów transferowych, - czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, smarowanie elementów napędu, - kontrola stanu technicznego ww. podzespołów. b) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, wg zaproponowanej w ofercie stawki za 1 rbg (za usługi inne niż konserwacja), c) dostawy oryginalnych (bądź dopuszczonych przez producenta) materiałów eksploatacyjnych, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, developera, d) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych (na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek), odbywać się będzie po uzgodnieniu i zaakceptowaniu zasadności i zakresu naprawy przez uprawnioną osobę ze strony zamawiającego. Części te objęte będą gwarancją producenta. 2. Warunki serwisowe: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie w przypadku uszkodzenia kopiarki - do 24 godzin na dokonanie naprawy. b) godziny usuwania awarii kopiarek (dni robocze) - od 7.15 do 15.15, c) czas usunięcia awarii kopiarki w przypadku sprowadzenia uszkodzonych części - nie dłużej niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia uszkodzenia. d) w przypadku, gdy usunięcie usterki trwałoby dłużej niż 5 dni od momentu podjęcia naprawy Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy. 3. Umowa będzie realizowana do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, jednakże nie dłużej niż rok od momentu podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksgdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-03-14 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-02-25 - Konserwacja kserokopiarek i faxów dla Urzędu Miasta Gdyni w latach 2013 i 2014
Dodano: 2012-11-05 - Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części .
Dodano: 2011-11-25 - Świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-11-24 - Świadczenie usługi bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-09-19 - Świadczenie usług bieżącej naprawy i konserwacji kserokopiarek, telefaxów, urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2011-07-06 - Pogwarancyjna obsługa serwisowa i konserwacja kopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych
Dodano: 2011-04-11 - Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku, w tym:konserwacje,naprawy,wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2010-03-08 - Obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Gdańsku i Ośrodku Zamiejscowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Słupsku w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2010-02-09