Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
ul. Okólna 181 181
91-520 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
REGON: 47321127100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej zamówienie do 206 tys. EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - posiadali aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - wykonali w okresie ostatnich trzech lat 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 10 tysięcy złotych dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Przykładowo, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonywanie usługi w pięciu częściach przedmiotowego postępowania, musi wykazać wykonanie usługi o wartości min. 50 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy : - posiadali polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie pkt. 4 zamawiający wymaga aby wykonawcy złożyli oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww dokument. 6.2. Wykaz wykonanej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia- konserwacja i naprawa sprzętu i aparatury medycznej- o wartości min. 10 tysięcy złotych dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykona należycie referencje - załącznik nr 4 do SIWZ Przykładowo, jeśli Wykonawca składa ofertę na wykonywanie usługi w pięciu częściach przedmiotowego postępowania, musi wykazać wykonanie usługi o wartości min. 50 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. Wykonawca składający ofertę na kilka części wykazuje się wykonaniem 1 usługi. 6.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ 6.4. Oświadczenie o częściach zamówienia zleconych podwykonawcom - załącznik Nr 6 do SIWZ 6.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł. Informacja o zawartości oferty Dla zamawiającego ofertę stanowi : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Dokumenty składane z ofertą: - załączniki - dokumenty wymienione w pkt. 6.1 - 6.5 do SIWZ, - formularz cenowy wykaz sprzętu i aparatury medycznej - załącznik nr 3 do SIWZ. - cennik części zamiennych w formie elektronicznej - dotyczy części 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji znajdujących się na wyposażeniu Centralnej Sterylizacji w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2016-07-26 - Usługi wykonywania przeglądów sprzętu medycznego i niemedycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy/diagnostyki Gamma kamer dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-06-03 - Świadczenie usług przeglądów i konserwacji central, urządzeń wentylacyjnych i klimatyzatorów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-04-12 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na części
Dodano: 2016-03-04 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy i przygotowania do rewizji dla Urzędu Dozoru Technicznego aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-01-29 - Świadczenie usług przeglądów technicznych, naprawy i przygotowania do rewizji dla Urzędu Dozoru Technicznego aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usług w zakresie kontroli bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2015-12-11 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych / kalibracji/ legalizacji / wzorcowania / walidacji sprzętu medycznego.
Dodano: 2015-12-02