Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2137551 , fax. 042 2137640
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
ul. Wiejska 55/61 55/61
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2137551, fax. 042 2137640
REGON: 00031045600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010 zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykazem asortymentowym /zał. nr 4 do specyfikacji/ Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: -wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar własnym transportem spełniającym wszystkie wymogi sanitarne -zamawiający będzie składać dostawcy zamówienie z dwudniowym wyprzedzeniem -ceny są stałe w okresie trwania zamówienia, - podane w załączniku nr 4 do specyfikacji wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego. - termin płatności wykonawca zadeklaruje nie krótszy niż 30 dni od dnia dostarczenia towaru i przedstawienia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych/ Dz. U. nr 19 poz.177/ z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. nr 19 poz.177/ z późniejszymi zmianami. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który będzie stanowić integralną część oferty składanej przez wykonawcę. Nie spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a tym samym jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który prowadzi działalność gospodarczą dotyczącą przedmiotu zamówienia krócej niż 3 lata licząc do terminu składania ofert. Potwierdzeniem prowadzenia działalności przez okres nie krótszy niż 3 lata jest podpisanie załącznika nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące załączniki : 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 2 3.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 , stanowiący potwierdzenie zapoznania się przez wykonawcę z warunkami tam zawartymi i ich akceptacji. 4.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa ręczników papierowych i papieru toaletowego.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa środków czystości dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2010-06-28 - dostawa artykułów czystościowych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi
Dodano: 2009-12-03