Przetargi.pl
Dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010

Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2137551 , fax. 042 2137640
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Wiejska 55/61 55/61
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2137551, fax. 042 2137640
    REGON: 00031045600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010 zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykazem asortymentowym /zał. nr 4 do specyfikacji/ Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: -wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar własnym transportem spełniającym wszystkie wymogi sanitarne -zamawiający będzie składać dostawcy zamówienie z dwudniowym wyprzedzeniem -ceny są stałe w okresie trwania zamówienia, - podane w załączniku nr 4 do specyfikacji wielkości dostaw są ilościami szacunkowymi. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikała z bieżących potrzeb zamawiającego. - termin płatności wykonawca zadeklaruje nie krótszy niż 30 dni od dnia dostarczenia towaru i przedstawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych/ Dz. U. nr 19 poz.177/ z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. nr 19 poz.177/ z późniejszymi zmianami. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który będzie stanowić integralną część oferty składanej przez wykonawcę. Nie spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a tym samym jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który prowadzi działalność gospodarczą dotyczącą przedmiotu zamówienia krócej niż 3 lata licząc do terminu składania ofert. Potwierdzeniem prowadzenia działalności przez okres nie krótszy niż 3 lata jest podpisanie załącznika nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące załączniki : 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 2 3.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 , stanowiący potwierdzenie zapoznania się przez wykonawcę z warunkami tam zawartymi i ich akceptacji. 4.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach