Przetargi.pl
Usługi transportowe dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w terminie 1.01.2010 do 31.12.2010r.

Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Wiejska 55/61
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2137551 , fax. 042 2137640
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach
    ul. Wiejska 55/61 55/61
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2137551, fax. 042 2137640
    REGON: 00031045600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w terminie 1.01.2010 do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe zgodnie z warunkami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia świadczone na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach: Liczba dni roboczych w roku 2010 - 253 Czas pracy 7.00 - 15.00 Liczba godzin pracy 253 x 8 =2024 h Średnia szacunkowa ilość kilometrów do przejechania dziennie - 79 km Łączna przewidywana ilość kilometrów do przejechania w 2010roku - 20 000 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. nr 19 poz.177/ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. nr 19 poz.177/ z późniejszymi zmianami. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który będzie stanowić integralną część oferty składanej przez wykonawcę. Nie spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a tym samym jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.Warunkiem stawianym wykonawcy jest prowadzenie działalności gospodarczej stanowiącej przedmiot zamówienia / usługi transportowe/ co najmniej przez okres 3 lat licząc termin do dnia składania ofert. Potwierdzeniem tego faktu będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Wykonawca potwierdzi na piśmie, że w przypadku wygrania przetargu jest gotów podpisać umowę na usługę, której wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na warunkach tam przedstawionych z uwzględnieniem danych wynikających z jego oferty. Spełnieniem tego warunku będzie parafowanie wzoru umowy. 4.Samochód będący w dyspozycji wykonawcy i przedstawiony w ofercie powinien posiadać nadwozie umożliwiające równoczesny przewóz minimum 3 osób + kierowca wraz z ładunkiem o ciężarze nie mniejszym niż 250 kg lub ładunkiem przestrzennym o kubaturze nie mniejszej niż 1 m 3 . 5. Wykonawca powinien posiadać rezerwę taborową i osobową zapewniającą ciągłość pracy pojazdu każdego dnia roboczego od godziny 7:00 do godziny 15:00 w ciągu całego czasu trwania umowy. 6. Wykonawca zapewni dezynfekcję pojazdu w przypadkach wystąpienia takiej konieczności-zgodnie z obowiązującymi przepisami, na własny koszt. 7. Wykonawca zapewni bezprzewodową łączność w samochodzie podstawionym do dyspozycji Zamawiającego, umożliwiającą kontakt z lekarzem lub Domem Pomocy Społecznej, zapewniając pełne bezpieczeństwo przewożonym mieszkańcom. Potwierdzeniem spełnienia warunków wymienionych w punktach 4-7 będzie podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzoru - załącznik nr.1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 2 3.Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 . Będzie on stanowić potwierdzenie zapoznania się przez wykonawcę z warunkami tam zawartymi i iświadczyć o ich akceptacji. 4.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach