Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i eksploatację urządzeń oświetlenia ulicznego poprzez bieżące prowadzenie napraw w zakresie technicznie i ekonomicznie uzasadnionym, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Przez urządzenia oświetlenia ulicznego rozumie się urządzenia oświetlenia ulicznego oraz iluminacyjnego, stanowiące zespół elementów składających się ze źródeł światła i opraw oświetleniowych wraz z obwodami zasilającymi i sterującymi ich pracą oraz z konstrukcjami wsporczymi, w tym słupami oświetleniowymi. 2.Zakres prac obejmuje: 2.1.wykonywanie czynności związanych z bieżącą konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego, w szczególności: a)przegląd kompleksowy urządzeń oświetlenia ulicznego, Wnioski z przeglądu przedstawione zostaną zamawiającemu w formie pisemnej, b)wymiana uszkodzonych drzwiczek wnękowych w słupach oświetleniowych, tablic bezpiecznikowych/bezpieczników oraz innych elementów zainstalowanych we wnękach słupowych, elementów wyposażenia szafek oświetleniowych, obsługa i naprawa automatyki sterowniczej, c)naprawy uszkodzonych kabli zasilających (lokalizacja uszkodzenia, montaż muf kablowych, wymiana uszkodzonych odcinków kabli ziemnych i sieci napowietrznych), d)naprawy słupów oświetleniowych, elementów opraw/opraw, e)wymiana uszkodzonych opraw, kloszy, elementów zabezpieczeń, zasilania i sterowania oświetleniem ulicznym (w tym zegarów astronomicznych), wymiana niesprawnych źródeł światła, f)regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, g)regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, h)zabezpieczenie, naprawa, wymiana urządzeń oświetlenia ulicznego uszkodzonych w wyniku działania sił przyrody, dewastacji, wypadku/kolizji drogowej, i)wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, j)czyszczenie i mycie opraw, kloszy i odbłyśników, k)naprawa i malowanie wolnostojących szaf oświetleniowych (sterowniczych), l)malowanie słupów stalowych, wysięgników, konserwacja wnęk słupowych, m)przycinka zieleni wysokiej i niskiej kolidującej z urządzeniami oświetlenia ulicznego, n)włączanie i wyłączanie projektorów halogenowych (Błonia), o)bieżąca kontrola sprawności źródeł światła, p)unieszkodliwianie wymienionych przez Wykonawcę oraz uszkodzonych elementów urządzeń oświetlenia ulicznego prowadzona zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), wymaganiami ochrony środowiska, q)udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych związanych z budową/przebudową/modernizacją oświetlenia ulicznego, r)określanie warunków technicznych budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego, s)opiniowanie projektów dotyczących budowy/przebudowy/modernizacji oświetlenia ulicznego, 2.2.wymianę przestarzałych źródeł światła wraz z oprawami i osprzętem, 2.3.wymianę będących w złym stanie technicznym słupów oświetlenia ulicznego, 2.4.montaż dodatkowych opraw świetlnych, 2.5.wykonanie odcinka sieci kablowej, 2.6.wykonanie odcinka sieci napowietrznej. 3.Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia za czynności wymienione wyżej w pkt 2: 3.1.wykona przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w przepisach i normach, 3.2.zabezpieczy utrzymanie porządku przy realizacji prac, w szczególności ochronę mienia, bezpieczeństwo p.poż. oraz przestrzeganie przepisów bhp, 3.3.zapewni i poniesie koszty: a)zakupu wszystkich materiałów i urządzeń dotyczących umowy, b)utrzymania pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, również w dni wolne od pracy i święta, c)zorganizowania, utrzymania i likwidacji niezbędnego zaplecza dla potrzeb wykonania robót, d)odpowiedniego zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, e)załatwienia wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia robót, f)zlecenia nadzoru technicznego użytkownikom istniejącego uzbrojenia (jeżeli zaistnieje taka konieczność), g)uzgodnienia czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg), h)opracowania projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzania ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), i)oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenia dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzenia robót, j)postępowania z odpadami powstałymi w trakcie prac objętych umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, k)wykonywania innych czynności związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu właściwego wykonania przedmiotu umowy. 4.Prace związane z występującymi awariami zamawiający bądź służby utrzymania porządku tj. Straż Miejska, Straż Pożarna, Policja może/mogą zgłosić wykonawcy telefonicznie, faxem bądź mailem przez 24 godziny na dobę, także w dni wolne od pracy i święta. Powzięcie informacji przez Wykonawcę na drodze jw. zobowiązuje go do realizacji usuwania awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach