Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego Gminy Zgorzelec

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7721435
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7721435
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego Gminy Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Konserwacją objętych będzie 1312 punktów świetlnych w 22 miejscowościach Gminy Zgorzelec. Ilość punktów świetlnych w danej miejscowości przedstawia załącznik nr 2 do projektu umowy. Szczegółowy zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych oświetlenia ulicznego obejmuje: 1) obsługa i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej w szafkach oświetleniowych minimum raz w miesiącu, 2) stała dbałość o estetykę urządzeń oświetlenia drogowego (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych itp.), 3) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, 4) pomiary i badania eksploatacyjne potwierdzone protokołem przekazanym dla Zamawiającego do faktury z miesiąca wykonania - nie później niż do końca miesiąca grudnia każdego roku: a. 1 raz na 1 rok - sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, b. 1 raz na 1 rok - pomiary stanu rezystancji izolacji, c. 1 raz na 1 rok - sprawdzanie oporności uziemień roboczych. 5) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych. 6) przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu oświetlenia i usuwanie uszkodzeń w terminie do 24 godzin, a w przypadku ciągłego świecenia lamp w terminie 12 godzin od zgłoszenia przez upoważnioną osobę telefonicznie lub faksem, 7) likwidacja wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia jak np. zużyte źródła światła (energooszczędne) odpowiadające zużytemu źródłu światła, uszkodzone wyposażenie opraw (dławiki, układy zapłonowe, oprawki, zaciski, gniazda i wkładki bezpiecznikowe), 8) usuwanie w trybie natychmiastowym zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez urządzenia oświetleniowe, 9) kontrole stanu oświetlenia drogowego w porze nocnej nie rzadziej niż raz w miesiącu. 10) oględziny urządzeń oświetlenia drogowego dwa razy w ciągu roku w miesiącach kwiecień i październik każdego roku wraz z przedstawicielem Zamawiającego na koszt Wykonawcy, które zakończą się protokołem załączonym do faktury za miesiąc kwiecień i październik. W protokole zostaną wymienione czynności do wykonania wraz z terminami określonymi przez Zamawiającego. 11) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, 12) sprawdzanie mocowania wysięgników, 13) sprawdzanie mocowania opraw, 14) sprawdzanie stanu mechanicznego i elektrycznego opraw, 15) sprawdzanie stanu technicznego aparatury pomocniczej opraw, 16) odszukanie uszkodzonego odcinka kabla (ustalenie uszkodzeń w przęśle pomiędzy 2-ma słupami; sporządzenie szkicu lokalizacyjnego); 17) wymiana odcinka kabla; 18) lokalizacja i usuwanie nielegalnych podłączeń do sieci oświetleniowej, z każdorazowym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o tym zdarzeniu, 19) regulacja położenia opraw i odbłyśników, kontrola stanu słupów oświetleniowych: a. sprawdzanie połączeń na tabliczce zaciskowej, oczyszczanie śrub, podkładek, nakrętek i końcówek kablowych, b. sprawdzanie rodzaju i wielkości zabezpieczeń, w razie konieczności ich wymiana lub uzupełnienie, c. uzupełnianie zamknięć wnęk słupowych, d. sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów, zabezpieczanie oraz uzupełnianie fundamentów latarń i powierzchni słupów betonowych, e. uzupełnianie numeracji słupów. 20) utylizacja zużytych źródeł światła, opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem, 21) inne czynności: a. uzupełnianie oraz zabezpieczanie cokołów pod szafkami sterowniczymi, b. sprawdzanie stanu linek nośnych oraz zacisków, c. sprawdzanie stanu technicznego mocowania szafek sterowniczych, d. sprawdzanie stanu technicznego aparatury sterowniczo-rozdzielczej szafek i tablic oświetleniowych, e. montaż lub demontaż aparatury sterowniczej i nastawianie zegarów sterujących, f. wymiana lub montaż tabliczek informacyjnych i ostrzegawczych, g. wymiana wkładek topikowych, gniazd bezpiecznikowych, wymiana lub naprawa uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych słupowych, wymiana przewodów zasilających oprawy. h. przycinanie gałęzi lub konarów drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe po uzyskaniu wymaganych prawem zezwoleń. i. inne niewymienione wyżej czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 22) ponadto wyłączenia prądu, dostęp do sieci, pomiary powykonawcze, odbiory oraz wykonanie dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami, zajęcia pasa jezdni, złomowanie zdemontowanych nieprzydatnych do dalszego użytku urządzeń, słupów, opraw, itp. oraz inne uzgodnienia i prace niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie wykonuje w ramach umowy robót modernizacyjnych i inwestycyjnych przy urządzeniach oświetlenia drogowego. Wykonawca powiadamia na bieżąco Zamawiającego o potrzebie wykonania robót modernizacyjnych i inwestycyjnych. Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkową opłatą wykonanie naprawy oświetlenia drogowego po zdarzeniach losowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,- PLN (słownie złotych: cztery tysiące).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach