Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Końskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Konserwacja i eksploatacji sieci oświetlenia ulicznego na terenie miasta oraz gminy Końskie. Ilość punktów świetlnych ogółem - 4123 szt. w tym: w mieście Końskie - 2218 szt. na terenie gminy - 1905 szt. Punkty świetlne po modernizacji w 2012r podlegające gwarancji : 345 szt. Konserwacja i eksploatacja sieci oświetlenia ulicznego ma na celu utrzymanie jej w stanie sprawności technicznej oraz w stanie gwarantującym bezpieczeństwo ludzi i w zależności od potrzeb obejmuje w szczególności: 1.wymianę niesprawnych źródeł światła, 2.wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, 3.wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw: odbłyśniki, klosze, mocowania itp. 4.wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach: zapłonniki, stateczniki, oprawki itp. 5.wymianę niesprawnych bezpieczników, 6.załączanie wyłączników nadmiarowo-prądowych zabezpieczających obwody oświetleniowe po ich zadziałaniu na skutek krótkotrwałych zwarć i przeciążeń 7.regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 8.czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników każdorazowo przy wymianie lampy, , 9.wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 10.konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 11.malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 12.malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, 13.prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 14.uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., 15.przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej minimum 1 raz w roku, 16.czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych minimum 1 raz w roku, 17.regulację zegarów sterowniczych, 18.wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów sterujących, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, 19.wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 20.usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn zasilających obwody oświetleniowe, 21.regulację zwisów przewodów napowietrznych oświetlenia drogowego, 22.lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 23.naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 24.wymianę lub naprawę uszkodzonych sterowniczych skrzynek oświetleniowych na słupach linii nn, 25.zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu itp. (np.: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.), 26.okresową kontrolę sprawności oświetlenia drogowego na terenie gminy, 27.wykonywanie pomiarów eksploatacyjnych instalacji oświetleniowych: rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych na podstawie załączonego harmonogramu, 28.usuwanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność świecenia lamp lub powodujących zwarcia oraz inne uszkodzenia linii napowietrznych zasilających obwody oświetleniowe, 29.przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego oraz prowadzenie dokumentacji związanej z konserwacją oświetlenia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór urządzeń oświetlenia oraz wykonanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, także w niedziele i święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach