Miasto Gliwice ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32-238-55-30
- Data zamieszczenia: 2022-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice
Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32-238-55-30
REGON: 276255335 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice na lata 2022-2023 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlano-elektrycznych w celu konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz elementów podświetlenia stanowiących własność Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice od dnia wygaśnięcia umowy nr UK.7021.1.108.2021 CRU:2524/21 z dnia 16.09.2021r. i pisemnego powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie, jednakże nie później niż od 01.01.2023r.i sukcesywnie przez 12 miesięcy, lecz nie dłużej niż do czasu wykorzystania kwoty umownej, o której mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy. Usługi będą obejmowały m.in. malowanie słupów oświetleniowych, konserwacje szaf oświetleniowych, wymianę źródeł i opraw oświetleniowych, naprawę uszkodzonych kabli zasilających oraz utrzymanie systemu zgłoszeń awarii oświetlenia on-line. Roboty budowlane będą polegały np. na odbudowie zniszczonego słupa lub szafy oświetleniowej wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac. Wykonawca będzie zobowiązany dokonywać co dwa tygodnie przeglądów sieci oświetleniowej oraz utrzymywać pogotowie techniczne 24 godziny na dobę, łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami w celu niezwłocznego wykonania zleceń związanych z zagrożeniem życia ludzkiego lub zagrożenia mienia. Zestawienie punktów oświetleniowych wraz z danymi technicznymi jest wyszczególnione w załączniku nr 7 i 8 do wzoru umowy ( załączniki nr 19 i 20 do SWZ).Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania oświadczenia potwierdzającego należyte (prawidłowe) wykonanie każdego zleconego zadania,Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania oświadczenia potwierdzającego należyte (prawidłowe) wykonanie każdego zleconego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub nadal wykonują należycie:- co najmniej jedna usługę o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto polegającą na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz elementów podświetlenia, prowadzona przez co najmniej 10 miesięcy.orazII. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie:- co najmniej jedna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto związaną z oświetleniem drogowym z kablem podziemnym jako praca pod napięciem (PPN) przy urządzeniach elektrycznych na napięciu do 1 kV wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg lub chodników, lub miejsc parkingowych lub parkingów.III. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować:-co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym o wysięgu co najmniej 12m,-co najmniej 1 podnośnikiem samochodowym hydraulicznym o wysięgu co najmniej 19m,-co najmniej 1 samochodem dostawczym towarowo-osobowym,-co najmniej 1 samochodem ciężarowym,-co najmniej 1 agregatem prądotwórczym o mocy minimum 5 kW,-co najmniej 1 samochodem pomiarowym do lokalizacji uszkodzeń,-co najmniej 1 aparatura przenośna do lokalizacji trasy kabla oraz podziemnych urządzeń uzbrojenia terenu.IV. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować:1) co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - branża elektryczna,2) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU I EKSPLOATACJI w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym sieci, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu co najmniej do 1kV,3) co najmniej 6 osobami posiadającymi uprawnienia SEP lub uprawnienia obowiązujące w Zakładach Energetycznych potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym sieci, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu co najmniej do 1kV,4) co najmniej 3 osobami, które odbyły szkolenie i posiadają zaświadczenie lub kwalifikacje uprawniające do prac pod napięciem,5) co najmniej 2 osobami, które odbyły szkolenie i posiadają zaświadczenie lub kwalifikacje uprawniające do kierowania ruchem drogowym.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. osób pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień.Wskazane powyżej uprawnienia budowlane dla kierownika robót elektrycznych muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.Wskazane uprawnienia w zakresie osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.Uprawnienia w zakresie kierowania ruchem drogowym musza być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym.Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RACIBÓRZ
Dodano: 2024-03-27 - Świadczenie usług oświetleniowych na terenie Gminy Szczekociny w zakresie podstawowym
Dodano: 2024-01-25 - ”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.
Dodano: 2023-12-12 - Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych
Dodano: 2023-11-30 - UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RACIBÓRZ
Dodano: 2023-11-09 - Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-08-23 - Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-07-06 - Bieżąca eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Radlin (powtórka)
Dodano: 2023-05-17 - Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Miasta Tychy w latach 2023 - 2024
Dodano: 2023-02-16 - Zapewnienie oświetlenia dróg, ulic, placów, ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych urządzeniami oświetleniowymi
Dodano: 2023-02-03