Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych

GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIĘTOCHŁOWICE
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    REGON: 276255499
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja usługi utrzymania i konserwacji, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych obejmuje w szczególności:1) Wykonywanie wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oraz właściwego funkcjonowania oświetlenia, w tym:a) bieżącą konserwację, tj. wykonywanie prac mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów oświetlenia oraz zapobieganie skutkom zużycia tych elementów,b) zapewnienie utrzymania sprawności punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 98% całości, przy czym nie dopuszcza się niesprawności więcej niż 3% ogólnej liczby punktów świetlnych w danym ciągu oświetleniowym przez okres powyżej 4 dni,c) bieżącą wymianę uszkodzonych słupów, opraw, źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, instalacji, sieci napowietrznej i kablowej ziemnej,d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych wraz z osprzętem, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,e) bieżące czyszczenie elementów oświetlenia z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti i innych zanieczyszczeń,f) jednokrotne w ciągu roku malowanie do 24 kpl. konstrukcji wsporczych (słup + wysięgnik) oświetlenia, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, przy czym nie dopuszcza się stosowania kolorów mogących rozpraszać kierujących pojazdami,g) bieżące oczyszczanie z ognisk korozji oraz malowanie zabezpieczające i renowacyjne skorodowanych elementów wsporczych lub miejsc uszkodzeń w powłokach malarskich, w tym całkowite usunięcie z powierzchni metalowych starych powłok malarskich, ognisk i śladów korozji, odtłuszczenie konstrukcji, malowanie oczyszczonej powierzchni farbą podkładową antykorozyjną oraz dwukrotne malowanie farbą nawierzchniową w układzie i ilości warstw zgodnie z wytycznymi dostawcy/producenta podkładu i farb, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, przy czym nie dopuszcza się stosowania kolorów mogących rozpraszać kierujących pojazdami,h) bieżące naprawy szaf (w tym złączy kablowych) oświetlenia ulicznego,i) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych oraz ziemnych wraz z zlokalizowaniem i identyfikacją uszkodzeń,j) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,k) mycie kloszy i odbłyśników opraw ulicznych przy każdorazowej wymianie źródeł światła,l) bieżącą wycinkę gałęzi i konarów drzew będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,m) wykonywanie raz na tydzień, w pierwszym dniu roboczym danego tygodnia, przeglądów bieżących, tj. kontroli stanu technicznego oraz funkcjonowania oświetlenia poprzez objazd punktów świetlnych wraz z ich sprawdzeniem pod kątem poprawnej pracy oraz właściwego stanu instalacji elektrycznej, elementów wsporczych, opraw oraz kontrolą sprawności działania źródeł światła,n) sporządzanie i składanie po dokonaniu kontroli Zamawiającemu raportów z przeglądów bieżących z wyszczególnieniem, co najmniej: ilości stwierdzonych niesprawnych i wymienionych źródeł światła, wszelkich zauważonych nieprawidłowości w stanie technicznym i funkcjonowaniu oświetlenia oraz podjętych czynności i wykonanych pracach,o) wymianę istniejących, niskosprawnych opraw oświetlenia na nowe oprawy energooszczędne LED, lecz nie więcej niż 4szt. w całym okresie umownym, na zlecenie wydane przez Zamawiającego w formie pisemnej, dostarczone faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (za późniejszym potwierdzeniem pisemnym), w terminie do 45 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach