Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja całego oświetlenia ulicznego w Gminie Żory w roku 2010

Urząd Miasta Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4348245 , fax. 032 4348248
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 032 4348245, fax. 032 4348248
    REGON: 52731690927489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja całego oświetlenia ulicznego w Gminie Żory w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego - 5123 szt punktów świetlnych (rtęciowe, sodowe, projektory, metalohalogeny). 2. Bieżące utrzymanie oświetlenia gablot reklamowych, pylonów, lamp najazdowych w podłożu oraz bieżące utrzymanie oświetlenia i automatyki sterowniczej w przejściu podziemnym pod dk-81 do AUCHAN tj.: - oświetlenie wiat przystankowych: ul. Stodolna, Wodzisławska i Al. Niepodległości 3x5szt=15 szt świetlówek 36W, - oświetlenie gablot wystawowych brama Górne Przedmieście - 18 szt świetlówek 18W - oświetlenie pylonów na rondzie Niemieckim, Francuskim. Litewskim i Węgierskim - 4 szt pylonów na każdym, razem 32 szt świetlówek 18 W, - projektory LED Philips 37 W na Rondzie Niemieckim - 10 szt (na gwarancji), - oświetlenie gablot słupa ogłoszeniowego CRS na ul. Boryńskiej - 8 szt świetlówek 18W, - oświetlenie pylonów na Rynku - 8 szt świetlówek 36W, - oprawy najazdowe w podłożu z kostki brukowej ul. Boryńska, kino Na Starówce oraz brama Górne Przedmieście - łącznie 42 szt (halogeny 35W), - oświetlenie przejścia podziemnego ( pod DK-81 do Auchan) - 12 szt lamp 250WMH oraz 24 szt świetlówek 36 W, - konserwacja pomp odwadniających - 2 szt - przejście podziemne pod DK-81 do Auchan, 3. Wymiana uszkodzonych elementów sieci oświetleniowej np. na skutek kolizji drogowej, wandalizmu, dewastacji, złego stanu technicznego bądź modernizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Warunki Zamawiającego: 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zdolny do wykonania zamówienia oraz posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a). minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadających im uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i mogącym wykazać się aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) w zakresie co najmniej obsługi, konserwacji i napraw oraz kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu do 1 kV, c) minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie co najmniej obsługi, konserwacji i napraw dla urządzeń o napięciu do 1 kV, w tym 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania prac kontrolno-pomiarowych, d) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia PPN do prac w pobliżu napięcia i pod napięciem, tj. PPN E i PPN D, e) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi dźwignic i żurawia samochodowego, f) minimum 1 osoba posiadające uprawnienia do kierowania ruchem drogowym, g) minimum 2 osoby posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie systemów kontroli stanu izolacji firmy BENDER. 2) Wykonawca musi mieć do dyspozycji potencjał techniczny do realizacji niniejszego zadania: - przynajmniej 2 podnośniki montażowe koszowe na podwoziu samochodowym do 3,5t, w tym jeden 18m o wysięgu bocznym min 10m, - żuraw samochodowy, - samochód skrzyniowy o DMC 3,5 T, - samochód dostawczy o ładowności 0,9 T, - specjalistyczny samochód pomiarowy do lokalizacji uszkodzeń kablowych, - koparka, - przyczepa dłużycowa. 3) Wykonawca w zakresie doświadczenia zawodowego musi wykazać że wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej dwa zadania związane z konserwacją oświetlenia ulicznego o wartości łącznej 350.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, uprawnień typu D, E, PPNE, PPND, BENDER, uprawnień do obsługi dźwignic i żurawia samochodowego, uprawnień do kierowania ruchem drogowym, 2a) Wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, uprawnień typu D, E, PPNE, PPND, BENDER, uprawnień do obsługi dźwignic i żurawia samochodowego, uprawnień do kierowania ruchem drogowym wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, 3a) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi będzie dysponował Wykonawca, wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 4) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 5) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na wytwarzanie odpadów, 8) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 9) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny z narzutami - roboty związane z usuwaniem uszkodzeń oświetlenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach