Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na drogach krajowych Nr 2 i Nr 19 administrowanych przez Rejon w Międzyrzecu Podlaskim.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
    ul. Ogrodowa 21 21
    20-075 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
    REGON: 01751157500161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na drogach krajowych Nr 2 i Nr 19 administrowanych przez Rejon w Międzyrzecu Podlaskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na drogach krajowych Nr 2 i Nr 19 administrowanych przez Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. -urządzeń i sieci oświetleniowej na trasie zasadniczej, łącznicach i obiektach; -szaf sterowniczych i rozdzielni; -stacji transformatorowej; -linii kablowej SN wraz z układem pomiarowym. oraz inne roboty związane z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia oraz roboty awaryjne. Ze względu na miejsce świadczenia usług i robót zamówienie zostało podzielone na 2 części, które obejmują: Część nr 1: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na drodze krajowej Nr 2 od km 669+800 do km 672+312 odc. Obwodnica Terespola Część nr 2: Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na drodze krajo-wej nr 19 od km 208+854 do km 217+623 odc. Obwodnica Międzyrzeca Podl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 7.1W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.2.Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp 7.2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie na każdą wymienioną poniżej funkcję wymaganą liczbę osób, spełniającą następujące wymagania: 1)do pełnienia funkcji Kierownika zespołu utrzymania: a)minimalna liczba osób: 1 (niezależnie od tego, na ile części składana jest oferta), b)minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycz-nych i elektroenergetycznych, 2)do pełnienia funkcji Elektryka: a)minimalna liczba osób: po 1 na każdą część, b)minimalne kwalifikacje: świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku: - dozoru w zakresie prac kontrolno - pomiarowych dla sieć elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycz-nych o napięciu znamionowym do 15 kV; - eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 15 kV, w tym: -stacje elektroenergetyczne do 15kV, -linie napowietrzne do 15 kV, -linie kablowe do 1 kV. 3)do pełnienia funkcji Elektromontera: a)minimalna liczba osób: po 2 na każdą część, b)minimalne kwalifikacje: świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i mon-tażu dla sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. * Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. 7.2.2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okreso-wych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji i bieżącym utrzymaniu oświe-tlenia ulicznego o wartości usługi nie mniejszej niż 35 tys. zł (brutto) na 1 rok świadczenia usługi. 7.3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2. IDW muszą spełniać łącznie. 7.4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków: 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formu-larza 3.2. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. IDW. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpo-wiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących prze-pisów. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dyspono-wał, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.2.Informację o doświadczeniu Wykonawcy Doświadczenie Wykonawcy, zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o któ-rym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej IDW. Do informacji powinny być dołączone do-kumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane na-leżycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Za-mawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. 8.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać za-mawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8.4.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wyko-nawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z orygina-łem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 8.5.1.oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 8.5.2.dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 8.5.3.dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonaw-ców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach