Przetargi.pl
pełnienie funkcji MANAGER PROJEKTU w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej pod nazwą Renowacja Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie.

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji MANAGER PROJEKTU w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej pod nazwą Renowacja Teatru Starego przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: pełnienie funkcji managera projektu w trakcie realizacji inwestycji Renowacja Teatru Starego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 18 w Lublinie, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel zrealizowanie inwestycji, współfinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, obejmujące: a) nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż (budowlana, elektryczna, sanitarna, i inne wymagane specyfiką obiektu), zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, a w szczególności z wytycznymi konserwatorskimi dotyczącymi projektu, b) monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem, c) przygotowanie materiałów do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór dostawcy wyposażenia uzupełniającego w porozumieniu z Zamawiającym, oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, d) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, e) dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji oraz sporządzanie stosownych raportów wg. wymagań Zamawiającego, f) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, g) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego, h) uzgodnienia z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej. i) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, j) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy, k) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji przy udziale Zamawiającego i biura projektowego, l) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego niezbędnych do uzyskania ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, ł) rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych oraz sporządzeniem dowodu przyjęcia środka trwałego OT i jego zatwierdzenie, m) przekazanie Zamawiającemu zakończonej inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, n) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, o) naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, p) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych inwestycji w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie odbioru ostatecznego. r) archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, s) bieżąca współpraca z Zamawiającym. 2. Do obowiązków Wykonawcy wynikających z umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, należy: a) stosowanie się do zaleceń zawartych w opinii Instytucji Pośredniczącej II stopnia dotyczącej zgodności umowy zawieranej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych z zakresem podmiotowym i przedmiotowym umowy o dofinansowanie oraz z zasadami zawierania umów określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IiŚ; b) stosowanie się do zaleceń zawartych w opinii Instytucji Pośredniczącej II stopnia dotyczącej zgodności aneksów do umowy zawieranej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych z zakresem podmiotowym i przedmiotowym umowy o dofinansowanie oraz z zasadami zawierania umów określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IiŚ; c) systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach w harmonogramie projektu, o niezgodnościach z wnioskiem o dofinansowanie lub z opisem projektu stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie oraz o zaistniałych nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji inwestycji; d) pomiar i utrzymywanie głównych wartości wskaźników osiągniętych podczas realizacji inwestycji, zgodnie ze wskaźnikami monitoringowymi określonymi w umowie o dofinansowanie; e) przekazywanie Zamawiającemu danych do sprawozdań okresowych, rocznych oraz końcowego z realizacji inwestycji; f) przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących realizacji inwestycji na potrzeby ewaluacji programu; g) poddanie się kontroli na miejscu w zakresie prawidłowości realizacji inwestycji, dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia, Instytucję Pośredniczącą, Instytucję Zarządzającą, Instytucję Certyfikująca, Instytucję Audytową, Komisję Europejską, Europejski Trybunał Obrachunkowy oraz inne podmioty uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów; h) zapewnienie uprawnionym podmiotom oraz Zamawiającemu prawa do pełnego wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty elektroniczne związane z realizacją inwestycji, przez cały okres ich przechowywania oraz umożliwienie tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów; i) zapewnienie uprawnionym podmiotom oraz Zamawiającemu prawa dostępu w szczególności do urządzeń, obiektów, terenów i pomieszczeń, w których realizowana jest inwestycja lub zgromadzona jest dokumentacja dotycząca realizowanej inwestycji; j) zapewnienie obecności osób, które udzielą wyjaśnień na temat wydatków i innych zagadnień związanych z realizacją inwestycji; k) zapewnienie informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) 1083/2006 oraz rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 (w szczególności art. 8 i 9), rozporządzeniu (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej; l) zamieszczenie we wszystkich dokumentach, które przygotowuje w związku z realizacją inwestycji, informacji o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu Projektu oraz oznaczanie dokumentów i miejsca realizacji inwestycji logo Unii Europejskiej i logo Programu; ł) przestrzeganie zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu; m) przestrzeganie przepisów wspólnotowych w zakresie polityk wspólnotowych, które są dla niego wiążące, w tym przepisów dotyczących konkurencji, pomocy publicznej, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska, oraz polityki równych szans; n) bieżąca współpraca z Wydziałem Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Lublin. 3. Ograniczenia zakresu uprawnień i obowiązków Wykonawcy. Wykonawca pełniący funkcję Managera Projektu nie jest uprawniony do: wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, zwolnienia Wykonawców robót budowlano instalacyjnych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym, ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom niż tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach, bez uzgodnienia z Zamawiającym, podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym, Ustawą o Ochronie Zabytków i Opiece nad Zabytkami oraz Kodeksem Cywilnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w tym dotyczące: 1.1.1. dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a)konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118)) przy czym osoba ta musi posiadać praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, (podstawa prawna - § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579), b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118)) - przy czym osoba ta musi posiadać praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, (podstawa prawna - § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579), c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118)) przy czym osoba ta musi posiadać praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, (podstawa prawna - § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579), d)instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych - (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118)) , e)instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń gazowych - (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), f)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych - (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), g)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) przy czym osoba ta musi posiadać praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, (podstawa prawna - § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150 poz. 1579), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.1.2 Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług dotyczących pełnienia funkcji inwestora zastępczego w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przebudowy obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze co najmniej 5 000,00m?. 1.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1.3.Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 1.3.1. w zakresie warunków określonych w pkt 1.1.1. - wykażą spełnianie warunków dotyczących dysponowania minimum jedną osobą w każdej wymienionej specjalności (oddzielnie lub łącznie) 1.3.2. w zakresie warunków określonych w pkt 1.1.1. lit. a), b), c) i g) - wykażą spełnianie warunków dotyczących dysponowania minimum jedną osobą posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę w każdej wymienionej specjalności (oddzielnie lub łącznie) 1.3.3. w zakresie warunku określonego w pkt 1.1.2. - wykażą spełnianie warunku dotyczącego wykonania minimum 2 usług 1.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1.5. Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 1.6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenia: 1.1.1.Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 1.1.2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1.2.1.posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.2.posiadania wiedzy i doświadczenie 1.1.2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym orz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1.2.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1.3.1.Właściwe uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, d) instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, e) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, f) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, g) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług dotyczących pełnienia funkcji inwestora zastępczego w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przebudowy obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze co najmniej 5 000,00m? z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.3.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 1.3.4 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.3.3. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4.Wykonawca w sytuacji gdy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.5.W przypadku usług wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz usług określony w pkt 1.3.2. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 1.6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.6.1.Dokument wymagany w pkt 1.2.1 winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 1.3.1.-1.3.4 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 1.7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 1.9.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 1.10.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach