Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na drogach A4, S7, DK7 administrowanych przez Rejon Kraków

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4172172, 4172179, 4172183 , fax. 012 4110118
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
    ul. Mogilska 25 25
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax. 012 4110118
    REGON: 01751157500075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na drogach A4, S7, DK7 administrowanych przez Rejon Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia na drogach A4, S7, DK7 administrowanych przez Rejon Kraków. Zamówienie obejmuje wykonanie robót i czynności przy konserwacji oświetlenia na drogach A4, S7, DK7; to jest: - urządzeń i sieci oświetleniowej na trasie zasadniczej, łącznicach i obiektach; - szaf sterowniczych i rozdzielni; - stacji transformatorowej; - linii kablowej SN wraz z układem pomiarowym. oraz inne roboty związane z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia oraz roboty awaryjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp: 2.1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie na każdą wymienioną poniżej funkcję wymaganą liczbę osób, spełniającą następujące wymagania: 1) do pełnienia funkcji Kierownika zespołu utrzymania: a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) do pełnienia funkcji Elektryka: a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne kwalifikacje: świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku: - dozoru w zakresie prac kontrolno - pomiarowych dla sieć elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 15 kV; - eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 15 kV, w tym: - stacje elektroenergetyczne do 15kV, - linie napowietrzne do 15 kV, - linie kablowe do 1 kV. 3) do pełnienia funkcji Elektromontera: a) minimalna liczba osób: 2, b) minimalne kwalifikacje: świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i montażu dla sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, 2.2. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji i bieżącym utrzymaniu oświetlenia ulicznego o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2. muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków: A. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: A.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. A.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. Opisu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: B.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. Opisu warunków udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. B.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Opisu warunków udziału w postępowaniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. C. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. D. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. E. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: E.1. oświadczenie wymienione w pkt A.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; E.2. dokumenty wymienione w pkt A.2. albo odpowiadające im określone w pkt C., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; E.3. dokumenty wymienione w pkt B. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach