Przetargi.pl
Konserwacja budynku nr 48 na terenie JW. W Białymstoku w zakresie naprawy węzłów sanitarnych, naprawy elewacji, naprawa pokrycia dachowego, konserwacja pomieszczeń równanie, szpachlowanie malowanie i wymiana posadzek, naprawa instalacji elektrycznej z osprzętem, płukanie przewodów instalacji co z wymianą grzejników

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 39 , fax. 85 749 88 61
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 39, fax. 85 749 88 61
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja budynku nr 48 na terenie JW. W Białymstoku w zakresie naprawy węzłów sanitarnych, naprawy elewacji, naprawa pokrycia dachowego, konserwacja pomieszczeń równanie, szpachlowanie malowanie i wymiana posadzek, naprawa instalacji elektrycznej z osprzętem, płukanie przewodów instalacji co z wymianą grzejników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest : Konserwacja budynku nr 48 na terenie JW w Białymstoku w zakresie: 1. Naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną 2. Naprawa obróbek blacharskich 3. Naprawa kominów, usunięcie ubytków tynku i pomalowanie farbą elewacyjną. 4. Wymiana drzwi i ościeżnic wejściowych oraz wewnętrznych z kompletnych z okuciami 5. Wykonanie naprawy całej elewacji usunięcie ubytków wraz z jej pomalowaniem 6. Naprawa schodów wejściowych. oraz naprawa nawierzchni chodnika przed budynkiem. 7. Naprawa instalacji odgromowej budynku wraz z pomiarami 8. Wymiana okien drewnianych na okna z PCV rozwierano -uchylne z wstawką szyb dzielnych 9. Naprawa krat okiennych istniejących wraz z malowaniem 10. Naprawa instalacji elektrycznych całego wewnątrz budynku, wraz z osprzętem. 11. Naprawa grzejników co kompletne z zaworami ,płukanie instalacji wraz z próbą 12. Naprawa pomieszczeń sanitarnych., wymiana istniejącej posadzki ,glazury wraz z istniejącym osprzętem, umywalki, miski ustępowe, baterie, podgrzewacz wody, instalacja rurociągowa wody i kanalizacji 13. Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, wszystkich pomieszczeń, na korytarzu lamperie na wysokość 2,00 m. 14. Wydzielenie sanitariatu dla kobiet 15. Przygotowanie starego podłoża podłóg pod ułożenie wykładziny Lentex 16. Ułożenie wykładziny Lentex 17. Malowanie farbą olejną elementów drewnianych i metalowych wewnętrznie i zewnętrznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. słownie: trzy tysiące złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w post. 15 PN 2014 Konserwacja budynku nr 48 na terenie JW w Białymstoku. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach