Przetargi.pl
Konserwacja 88 czteropłomiennych latarni gazowych na ulicach Orężna, Jodłowa, Godebskiego, Kąkolewska, Goraszewska, A. Waszkowskiego (76 szt.) oraz na skwerze Starszych Panów przy ul. Goraszewskiej (12 szt.) w Warszawie na lata 2017/2018.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560 , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    ul. Rakowiecka 25/25
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, fax. 225651560
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja 88 czteropłomiennych latarni gazowych na ulicach Orężna, Jodłowa, Godebskiego, Kąkolewska, Goraszewska, A. Waszkowskiego (76 szt.) oraz na skwerze Starszych Panów przy ul. Goraszewskiej (12 szt.) w Warszawie na lata 2017/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 88 czteropłomiennych latarni gazowych na ulicach Orężna, Jodłowa, Godebskiego, Kąkolewska, Goraszewska, A. Waszkowskiego (76 szt.) oraz na skwerze Starszych Panów przy ul. Goraszewskiej (12 szt.) w Warszawie na lata 2017/2018. I. Konserwacja polegać będzie na: 1. Codziennym sprawdzaniu zewnętrznego stanu i wyglądu 88 szt. latarni oraz prawidłowości działania palników gazowych w oprawach. 2. Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych latarni gazowych, 3. Wymianie zużytych części, w tym w pierwszej kolejności części decydujących o paleniu się latarni. 4. Systematycznym czyszczeniu szyb w oprawach w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw. 5. Malowaniu w miarę potrzeb słupów i opraw. 6. Uzupełnianiu ubytków w oszkleniu opraw. 7. Pionowaniu słupów. 8. Systematycznym usuwaniu ze słupów naklejanych anonsów, nalepek reklamowych itp. 9. Usuwaniu mechanicznych uszkodzeń konstrukcji opraw (skrzywione ramki lub pałąki opraw, uszkodzenia innych elementów) i słupów. 10. Usuwaniu uszkodzeń powodujących nie świecenie latarni gazowych i doprowadzaniu do ponownego zaświecenia tych latarni w terminie określonym w § 4 ust. 4 umowy, jednak nie dłuższym niż 6 godzin od momentu stwierdzenia uszkodzenia (nie dotyczy to usuwania uszkodzeń lub zniszczeń elementów składowych latarni powstałych w wyniku awarii spowodowanych katastrofami komunikacyjnymi, aktami wandalizmu, klęskami żywiołowymi lub kradzieżami, które będą realizowane przez wykonawcę na podstawie odrębnych umów w terminach dostosowanych do rodzaju awarii zgodnie z postanowieniami umowy). 11. Dokonywaniu comiesięcznych odczytów wskazań gazomierza przy Skwerze Starszych Panów. II. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia środka transportu, środka łączności, odpowiedniego sprzętu specjalistycznego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o uszkodzeniach i awariach latarni gazowych. 3. Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym w celu przyjmowania zgłoszeń w godzinach pracy Wykonawcy oraz możliwości kontaktu telefonicznego poza tymi godzinami. 4. Wykonawca zapewnia dysponowanie pogotowiem, wyposażonym w środki transportu, środki łączności, odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiającym natychmiastową reakcję na zgłoszenia o uszkodzeniach i awariach latarni gazowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 500,00 (TRZY TYSIĄCE PIĘĆSET ZŁ)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie składa wykonawca, którego dotyczą podstawy wykluczenia wymienione w art. 24 ust.1pkt 13-14, 16-20 Ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. W przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom składa informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 8. Formularz cenowy ofertowy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). 9. OŚWIADCZENIE SKŁADANE BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEOGO W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA WRAZ Z OFERTĄ INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST.5 USTAWY Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015, poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 11 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach