Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, numer sprawy: ZP-817/17

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 000289093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, numer sprawy: ZP-817/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego spełniającego wymagania określone w SIWZ. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 10 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolnie wybraną liczbę części. 2. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, określający wymagania Zamawiającego stanowią Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty posiadały okres gwarancji/przydatności do stosowania nie krótszy niż 70% maksymalnego okresu gwarancji określonego przez producenta. 5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ) podał nazwy producentów wyłącznie w celu określenia wymaganych produktów, konfekcjonowania, czystości i parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamówione produkty (ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz wysokiej jakości wyników, wymagają one stosowania wskazanych produktów). Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone w SIWZ. 6. Wykonawca, oferujący produkty równoważne do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP przedstawić oddzielne oświadczenie zawierające opis oferowanego produktu, a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego produktu z produktem opisanym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1.1-1.10 do SIWZ, co uzależnione jest od przebiegu prowadzonych prac badawczych. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 10% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 2. Wykonawca obowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, na zasadach określonych w rozdziale VI SIWZ 3. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, b) częściach zamówienia, na które składana jest oferta c) łącznej cenie ofertowej za realizację danej części zamówienia, d) terminie realizacji zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności, e) terminie związania ofertą, f) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, g) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.10 do SIWZ, w zależności od części, na które składana jest oferta, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) cenach jednostkowych brutto poszczególnych produktów i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) numerach katalogowych i producencie oferowanych produktów; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca – w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ./ /UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ /UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej i wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej nie będzie zobowiązany do ponownego złożenia oświadczenia po upływie terminu składania ofert./ 5. Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach