Przetargi.pl
KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW

Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7313133 , fax. 044 7313132
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów
    ul. Sportowa 3 3
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 044 7313133, fax. 044 7313132
    REGON: 59032424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.fundacja-kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: 1) Koncepcja i wizualizacja projektu tablic informacyjnych. a. Zamówienie obejmuje przedstawienie koncepcji dwóch rodzajów tablic informacyjnych: - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie, b. Powierzchnia tablic powinna być nie mniejszej niż 15 m? w dowolnym ułożeniu (pionowym lub poziomym), c. Wszystkie znaki informacyjne mają być usytuowane w pobliżu dróg wjazdowych do Gminy Kleszczów w pobliżu witalników gminnych oraz przy wjazdach do stref, d. Koncepcja powinna obejmować ogólne dane o projektowanej tablicy, a w szczególności: - wizualizacje w terenie w oparciu o własną dokumentację fotograficzną - projekt graficzny w dwóch wersjach uwzględniający możliwość łatwej edycji danych (remonty, przebudowy, objazdy, zasiedlenia stref) - schematyczne rysunki dotyczące technologii i konstrukcji wykonania nośnika tablicy informacyjnej wykonane w skali wystarczającej dla zobrazowania koncepcji - warunki gwarancji, obsługi technicznej i serwisu tablic informacyjnych (nie krótsze niż 3 lata) oraz konstrukcji (nie krótsze niż 10 lat), - rodzaj materiału, kolorystyka, sposób zamontowania itp. dotyczy plansz reklamowych i nośników e. Wykonawca zobowiązuje się do zaproponowania dwóch wersji wizualizacji tablic, z których to ostateczny projekt zostanie wybrany przez Zamawiającego, f. Termin wykonania koncepcji - 30 dni od podpisania umowy g. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia przyjęcia (zatwierdzenia) proponowanej wizualizacji tablic, 2) Projekt techniczny nośników i tablic informacyjnych a. Zamówienie obejmuje kompletny projekt techniczny nośników i tablic informacyjnych, b. Zamawiający wymaga, aby projekt był uzgodniony z Powiatowym Zarządem Dróg oraz Urzędem Gminy Kleszczów, a w przypadku koniecznych zezwoleń na ustanowienie tablic Wykonawca doprowadzi do ich uzyskania łącznie z ewentualnymi pozwoleniami na budowę, c. Termin realizacji tej części zamówienia 30 dni po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji i wizualizacji projektu. d. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni po całkowitym i należytym wykonaniu zamówienia wraz z wszelkimi pozwoleniami, 3) Wykonawstwo i montaż tablic w pasie drogowym gminy Kleszczów a. Zamówienie obejmuje produkcję 10 tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem, - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami w ilości 6 sztuk, - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie w ilości 4 sztuk, b. Wykonawca na własny koszt dostarczy tablice na teren gminy Kleszczów, c. Wykonawca dokona zamontowania wykonanych tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej proponowaną ich lokalizacją oraz uzgodnieniami z Powiatowym Zarządem Dróg i Urzędem Gminy Kleszczów, d. Termin realizacji montażu 30 dni od zatwierdzenia projektu przez Zamawiającego e. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia ustawienia tablic informacyjnych i odbiorze prac, potwierdzonych protokołem przekazania tablic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat usług zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2. Zrealizują usługi w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 10 czerwca 2009 roku do dnia 9 września 2009 roku. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ustalonej w umowie ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny ofertowej brutto).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006/2008) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i atrakcyjność nośników i tablic
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach