Przetargi.pl
Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej w m. Śladków Górny

Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Kościelna 6/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7178253
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny z siedzibą w Dąbrówce Wielkiej k/Zgierza
    ul. Kościelna 6/8 6/8
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7178253
    REGON: 47030675200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej w m. Śladków Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów w ilości i asortymencie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w złączniku do Formularza oferty, w celu realizacji przez Zanmawiającego roboty na zadaniu:Budowa sieci wodociągowej w m. Śladków Górny. Dostawa materiałów realizowana jest transportem wykonawcy a koszt transportu wykonawca uwzględnia w cenie materiałów. Dostawy odbywać sie będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiajacego, po uprzednim złożeniu Wykonawcy zapotrzebowania, w którym Zamawiający określi asortyment, ilość i miejsce dostawy.Materiały muszą spełniać wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w ustawie Prawo budowlane i przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o załączone do Formularza oferty dokumenty, na zasadzie spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiajacy żąda aby wykonawca załączył do ofery następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy, że firma znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia według wzoru załączonego do siwz. Ponadto wykonawca ubiegajacy sie o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do siwz oraz parafowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną