Przetargi.pl
Kompleksowy remont pomieszczeń sanitarnych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych (wszystkich) oraz nową aranżacją funkcjonalności pomieszczeń, na poziomie II, III i IV p. budynku C KWP w Krakowie, przy ul. Mogilskiej 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont pomieszczeń sanitarnych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych (wszystkich) oraz nową aranżacją funkcjonalności pomieszczeń, na poziomie II, III i IV p. budynku C KWP w Krakowie, przy ul. Mogilskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych (wszystkich branż) oraz nową aranżacją funkcjonalności pomieszczeń – na poziomie II, III i IV p. budynku C KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109. 2. Teren, na którym zlokalizowany jest budynek objęty niniejszym opracowaniem stanowi w całości działka ewidencyjna nr 31/3 obręb 16 Kraków Śródmieście o powierzchni 9.5095 ha objęta księgą wieczystą KW 91308 stanowiąca własność Skarbu Państwa będąca w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109. Teren stanowi obręb zamknięty. Budynek Komendy Wojewódzkiej wykonano w latach 70-tych XX wieku, a pomieszczenie objęte opracowaniem stanowią używane pomieszczenia sanitarne. Elementy konstrukcyjne budynku to prefabrykaty betonowe, wypełnienie ścian cegła na zaprawie cementowo-wapiennej gr. 30 cm oraz pustak PGS, biegi i spoczniki schodów żelbetowe. Przedmiotowy budynek jest podpiwniczony, posiada 5-kondygnacji nadziemnych. Posiada poprzeczny i podłużny układ konstrukcyjny składający się ze ścian murowanych oraz podciągów, słupów żelbetowych. Strop nad kolejnymi kondygnacjami wykonano z płyt kanałowych gr. konstrukcji 24cm + wykończenia. Od góry posadzka (np. lastrico), wylewka cementowa 1x papa izolacyjna, wata szklana, gładź cementowa, strop z płyt kanałowych od spodu tynk cementowo wapienny. Ściany nośne wykonano z cegły pełnej o bardzo zróżnicowanej grubości. Ściany działowe wykonano z cegły o zróżnicowanej grubości obustronnie otynkowanej ok. 12-16cm. Miejscami w niektórych przebiciach przez stropy, lokalnie stwierdzono przecieki z uwagi na nieszczelną izolację. Miejsca te należy podczas prac remontowych naprawić. Budynek posiada istniejącą instalację zimnej, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji z istniejącej wymiennikowni oraz instalację centralnego ogrzewania o niskich parametrach zasilaną z sieci miejskiej przez istniejący węzeł cieplny znajdujący się w budynku B KWP w Krakowie. 3. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji obejmującej: inwentaryzację instalacji sanitarnych, projekty wykonawcze wraz z STWiOR, przedmiarami i kosztorysem inwestorskim, 2) wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych wraz z przebudową instalacji wewnętrznych (wszystkich branż) oraz nową aranżacją funkcjonalności pomieszczeń, 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej (również w wersji elektronicznej PDF i edytowalnej). 4. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 5. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SIWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnie z wiedzą techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ. 10. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach