Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Leszczewek-Leszczewo-Tartak- Piertanie-Burdeniszki-Magdalenowo-Czerwony Folwark, Wigry w ramach projektu : Uporządkowanie Gospodarki Wodno-Ściekowej na Pograniczu Polsko-Litewskim.

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Leszczewek-Leszczewo-Tartak- Piertanie-Burdeniszki-Magdalenowo-Czerwony Folwark, Wigry w ramach projektu : Uporządkowanie Gospodarki Wodno-Ściekowej na Pograniczu Polsko-Litewskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Leszczewek - Leszczewo - Tartak - Piertanie - Burdeniszki - Magdalenowo - Czerwony Folwark -Wigry w ramach projektu : Uporządkowanie Gospodarki Wodno-Ściekowej na Pograniczu Polsko-Litewskim: a) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych b) instalacjami w zakresie sieci instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 2. Zakres rzeczowy obejmuje nadzór budowy: a) Sieć kanalizacji sanitarnej: Pompownia pośrednia z monitoringiem - szt.3 Pompownia domowa szt.28 Kolektor cisnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 284m Kolektor cisnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=3 759m Kolektor grawitacyjny PCV DN200 SDR41 L=851m Komora zasuw szt.3 Komora rewizyjna szt.5 Studzienka rewizyjna PP DN425mm szt. 30 Zasuwa DN80 szt. 4 b) Przebudowa istniejącej przepompowni P4 i wyposażenie w monitoring c) sieć wodociągowa: Rurociag PCV DN160 L=7 989m Rurociag PCV DN110 L=14 901m Rurociag PE100 DN160 SDR17 L=1 999m Rurociag PE100 DN110 SDR17 L=4 11m Hydrant ppoż. nadziemny DN80 szt. 94 Zasuwa DN150 szt. 18 Zasuwa DN100 szt. 36 Budowa sieci wod-kan w części prowadzona będzie na terenie zespołu pokamedulskiego w Wigrach wpisanego do rejestru zabytków. 3. Do zakresu obowiązków inwestora należy: a) sprawowanie funkcji inspektora w zakresie jaki wynika z obwiązujących przepisów, a określonych głównie przez Prawo Budowlane w art. 17, 25, 26 b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, atesty, świadectwa jakości, wyników badań e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i na na żądanie inwestora kontroli rozliczeń budowy. g) monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji - zgodnie z ustalonym harmonogramem h) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym i) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu prac budowlano montażowych, j) egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku. k) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami, dokumentację powykonawczą. l) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnch bez ograniczeń określonymi przepisami prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, trzy zamówienia, których nadzór obejmował budowę obiektu wodociągowego lub kanalizacyjnego o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto (kwota nadzorowanej i nwestycji) każde zadanie. 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na warunkach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnch bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat nadzorów nad realizacją inwestycji w zakresie budowy obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych z podaniem wartości nadzorowanej inwestycji, daty i miejsca wykonania nadzoru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory były wykonane należycie. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach