Przetargi.pl
kompleksowe zorganizowanie szkoleń wraz z egzaminem PRINCE 2 TM oraz kompleksowe zorganizowanie szkoleń z warunków kontraktowych FIDIC dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowe zorganizowanie szkoleń wraz z egzaminem PRINCE 2 TM oraz kompleksowe zorganizowanie szkoleń z warunków kontraktowych FIDIC dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie szkoleń: Część I 1.1 Szkolenie wraz z egzaminem PRINCE 2 TM- poziom Fundation-3 dniowe wyjazdowe dla 2 pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach 1.2.Szkolenie wraz z egzaminem PRINCE 2 TM - poziom Practitioner -2 dniowe dla 2 pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Część II 1.3.Szkolenie z warunków kontraktowych FIDIC( I,II,III stopnia)-3 wyjazdy 2 dniowe dla 1 pracownika Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach tj. 2 dni na I stopień, 2 dni na II stopień, 2 dni na III stopień 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) Zorganizowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia wyjazdowego wraz z egzaminem dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. b) Zorganizowania szkolenia w zakresie zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia dla uczestników szkolenia. c) Przygotowania, przeprowadzenia i obsługi szkolenia, zapewnienia materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenera szkolenia oraz osoby będącej kierownikiem (koordynatorem) szkolenia. Osoba ta (koordynator) nie musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania się zajęć w celu prawidłowej ich organizacji lecz powinna być dostępna dla Zamawiającego pod podanym telefonem stacjonarnym lub komórkowym. d) Prowadzący zajęcia szkoleniowe musi być akredytowanym trenerem i musi posiadać Status PRINCE2 TIM Approved Trainer. Musi posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych mu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, aby osoba prowadząca szkolenie dysponowała doświadczeniem w postaci przeprowadzenia minimum 5 szkoleń-dla I części e) Trenerzy lub osoby prowadzące zajęcia szkoleniowe, muszą być ekspertami i konsultantami FIDIC i posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie, aby osoby prowadzące oraz doświadczeniem w postaci przeprowadzenia minimum 5 szkoleń odpowiadających tematyce-II części zamówienia. f) Zapewnienia uczestnikom zakwaterowania w trakcie trwania szkolenia - pokoje 2 osobowe z łazienkami dla I części oraz pokój jednoosobowy dla II części , w hotelu minimum trzy gwiazdkowym g) Zapewnienie usług gastronomicznych - pełnego wyżywienia (śniadanie pełne: szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacja). Zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek. h) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. i) Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. j) Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do przeprowadzenia zajęć zarówno teoretycznych jak i praktycznych. Sala szkoleniowa musi spełniać standardy szkoleniowe tj. posiadać: klimatyzację (o ile warunki atmosferyczne tego wymagają), odpowiednie oświetlenie, biurka lub stoły dla uczestników szkolenia, krzesła, odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny (w szczególności: sprzęt obsługujący płyty CD, laptop, rzutnik multimedialny, stojak lub stół na rzutnik, ekran lub fragment pustej ściany do wyświetlenia, odpowiednie nagłośnienie, Flipchart i mazaki). Pomieszczenia muszą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne; toaleta dostępna poza salą szkoleniową. k) Przygotowania listy uczestników szkolenia. l) Przygotowania szczegółowego programu szkolenia i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu w terminie nie później niż na 5 dni przed terminem szkolenia. m) Przygotowania ankiet oceny szkolenia dotyczących poziomu zadowolenia uczestników oraz oceny jakości prowadzonych zajęć, tj. oceny kwalifikacji wykładowców instruktorów, sposobu prowadzenia szkolenia i przekazywania wiedzy, pomocy dydaktycznych, długości zajęć, programu szkoleń itp. oraz przekazania ich Zamawiającemu. n) Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć. -Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. -Potwierdzenie otrzymania materiałów szkoleniowych. -Potwierdzenie otrzymania cateringu. -Potwierdzenie otrzymania noclegu. o) Przygotowania materiałów szkoleniowych oraz rozdanie ich uczestnikom szkolenia. p) Wydania uczestnikom szkolenia świadectw potwierdzających udział w szkoleniu na drukach których wzór określa Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr.31 poz. 216) lub równoważnym potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji. q) Wydania uczestnikom szkolenia międzynarodowych akredytowanych certyfikatów potwierdzających udział oraz pozytywny wynik egzaminu ze szkolenia, który stanowi przedmiot zamówienia (Imienne certyfikaty wydawane przez APM Group zaświadczające o zdaniu egzaminu na poziomie PRINCE2 TM Foundation)-dla I części . r) Dostarczyć Zamawiającemu wraz z fakturą za organizację szkolenia w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia szkolenia pełną dokumentację szkolenia (np. kopie dziennika zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń, listę obecności oraz inne wykazy osób, które ukończyły szkolenie i nie ukończyły szkolenia). Kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. Uwaga! Zorganizowanie transportu i poniesie kosztów transportu osób delegowanych na szkolenie leży po stronie Zamawiającego. 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe 4. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części, zgodnie z podziałem wskazanym w pkt. 1 niniejszego rozdziału i dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku Nr 3 do SIWZ - Wzór umowy. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 8. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od Wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami. 9. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia: poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie bliżej niż 30 km i nie dalej niż 200 km od granic administracyjnych miasta Kielc. 10. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl ( BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach