Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice 66
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8659236
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Łubnice 66 66
28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8659236
REGON: 00099137300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej i poprawa estetyki w centrum miejscowości Łubnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie 3 placów w centrum miejscowości Łubnice polegające na: - rozbiórce starych budynków i usunięciu gruzu, utwardzeniu terenu, utworzeniu parkingów z kostki betonowej, wykonaniu chodników z kostki brukowej, budowie podestu i ogrodzenia, montażu przystanku autobusowego i toalet przenośnych, obsadzeniu terenu drzewami, krzewami i kwiatami, wykonaniu trawników oraz ustawieniu ławek parkowych i koszy, - remoncie linii kablowych n/n dla oświetlenia i zasilenia placy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości: 25000 PLN 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42 poz 275). 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem -Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni publicznej i poprawa estetyki w centrum miejscowości Łubnice- na następujące konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/Łubnice, Nr 05851700070060000000260029 ( ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 5. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz: - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. - Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500 000 zł Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy ust. 1 i 2. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z rejestracją w Izbie Inżynierów Budownictwa 6. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000zł. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości(co najmniej 500 000 zł każda), dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V w pkt. 3 i 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzadlubnice.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej Skały dz. nr 317,316 w kierunku kamieniołomu od km 0+000 do km 0+800
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg gminnych w miejscowościach: Nowa Słupia ul.Łazy, Jeziorko (Zarzecze),Sosnówka oraz Stara Słupia (Podchełmie)
Dodano: 2016-07-27 - Usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi dojazdowej do pól Makoszyn - Belno Barwinek
Dodano: 2016-07-25 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Starowapiennikowej, ul. Wapiennikowej i ul. Kochanowskiego w Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 504/2 w Marcinkowie
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 8 w Leśnictwie Gózd
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa DW 776 na odc. od granicy województwa do Buska - Zdroju wraz z rozbudową DW 973 (Busko - Zdrój), DW 766 odc. Brzeście - Pińczów i DW 768 w Działoszycach oraz przebudową DW 973 (Dobrowoda). Zadanie dot. budowy chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 776: 1.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Krzyż od km 61+056 do km 61+360 SL L=304 m. 2.Budowa chodnika w ciągu DW 776 w m. Wolica od km 82+190 do km 82+322 SP L=132 m
Dodano: 2016-06-28 - Budowa studni głębinowej oraz wykonanie obudowy studni na ujęciu wody OC Grodzisko w Pińczowie
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa DW 785 na odcinku Włoszczowa - Kurzelów w zakresie od km 25+300 do km 30+550
Dodano: 2016-06-08