Przetargi.pl
Usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii magistrali wodociągowej Zrecze - Busko Zdrój metodą bezwykopową na odcinku ok. 45 mb na działce nr 394/6 pod torami kolejowymi w miejscowości Chmielnik, ul. Dygasińskiego, której przyczyną jest korozja punktowa rury stalowej. Wymaganą przez Zamawiającego metodą renowacji rurociągu wody jest metoda bezwykopowa przy zastosowaniu technologii wykorzystującej rury istniejącego rurociągu bez naruszenia ich struktury i cech wytrzymałościowych. Zamawiający wymaga zastosowania technologii ciasnego pasowania polietylenu z redukcją średnicy na potrzeby instalacji, metodami chwilowego zmniejszenia średnicy wciąganej rury ciągłej PEHD przy pomocy okrągłej zwężki na placu budowy w celu ciasnego pasowania wciąganej rury w istniejącym rurociągu oraz wykonania renowacji metodą ciasnego pasowania rurami o przekroju zredukowanym fabrycznie o średnicy min. 500 mm. Odstąpienie od tej metody jest możliwe jedynie w wyjątkowych sytuacjach i po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zakres koniecznych do wykonania robót obejmuje w szczególności : - Wykonanie zasilania zastępczego z rur PEHD SDR 17,6 fi 250 metodą przewiertu sterowanego pod torami wraz z wszelkimi uzgodnieniami wejścia w tereny PKP, o długości 50 mb, - wykonanie próby szczelności, dezynfekcji, płukania, potwierdzonego badaniem jakości wody przez PSS-E, uruchomienie wodociągu tymczasowego, - Wykonanie remontu sieci wodociągowej stalowej, rurami PEHD SDR 17,6 fi 500 mm metodami ciasnopasowanymi o długości ok. 45m z wszelkimi pracami towarzyszącymi, - montaż dwóch zasuw fi 500 mm z niezbędnym osprzętem, - wykonanie próby szczelności, dezynfekcji, płukania potwierdzonego badaniem jakości wody przez PSS-E, uruchomienie wodociągu stałego, - likwidacja wodociągu tymczasowego (zamknięcie wodociągu poprzez montaż korków PEHD) Zamawiający informuję, iż nie posiada dokumentacji technicznej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Lokalizację oraz zakres robót przedstawiono na załączniku graficznym ( Załącznik nr 12 do SIWZ) oraz pomocniczo zakres koniecznych do wykonania prac zawiera przedmiar robót ( Załącznik nr 11 do SIWZ). Zamawiający żąda aby prace budowlano montażowe zostały ukończone w ciągu 7 dni od czasu uruchomienia zasilania zastępczego do czasu ponownego uruchomienia wyremontowanego wodociągu fi 500 mm. Jednocześnie informujemy, iż wyłączenie magistrali fi 500 mm nie może być dłuższe niż 6 godzin . Przed przystąpieniem do robót Wykonawca wystąpi do właściciela terenu ( PKP), na którym zlokalizowana jest magistrala wodociągowa i uzyska w imieniu Zamawiającego zgodę oraz uzgodni warunki wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające, opiniujące oraz właścicieli terenów, na których prowadzone będą prace. Wykonawca przygotuje wymaganą dokumentację zgłoszeniową, a następnie zgłosi zamiar wykonywania robót właściwemu organowi, w formie i trybie określonym w Ustawie Prawo Budowlane. Po przejęciu przez Wykonawcę terenu budowy Wykonawca oznakuje i zabezpieczy teren budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy oraz wykona niezbędne tymczasowe przejścia i drogi dojazdowe. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów, jakość sprzętu użytego do wykonania robót, kwalifikacje osób wykonujących roboty oraz wszelkie czynności, które musi przedsięwziąć dla właściwego wykonania i zakończenia robót. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieprzerwaną dostawę wody na terenie objętym robotami. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, certyfikaty lub stosowne świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić te koszty w cenie oferty. Zakres i charakter prac towarzyszących i robót tymczasowych zależeć będzie od przyjętej przez wykonawcę organizacji robót budowlanych, zastosowanych konkretnych technologii, organizacji zaplecza budowy oraz przyjętych metod ochrony przed negatywnymi skutkami prowadzonych działań. Wykonawca obowiązany jest ustalić zakres i charakter prac towarzyszących i robót tymczasowych wykorzystując własne doświadczenie oraz w oparciu o informacje i wymagania Zamawiającego w zakresie uprawnień, obowiązków wykonawcy jak również granic terenu budowy. Prace towarzyszące to prace niezbędne do wykonania robót podstawowych nie zaliczane do robót tymczasowych. Roboty tymczasowe to roboty niezbędne do wykonania robót podstawowych objętych zamówieniem. Roboty tymczasowe nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa, oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj. barierki, światła ostrzegawcze, sygnały itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych i samochodów. Wykonawca zapewni również odpowiednią i stałą widoczność (zarówno w porze dnia i nocy) dla tych barierek i znaków, dla których jest to niezbędne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Wszystkie koszty związane z zabezpieczeniem terenu budowy i zajęciem pasa drogowego zawarte są w Cenie Ofertowej. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca jest zobowiązany powiadomić wszystkie zainteresowane strony o terminie rozpoczęcia prac oraz o przewidywanym terminie ich zakończenia. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do remontu wodociągu w stanie gotowym do użytkowania (podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku przekroczenia budżetu przeznaczonego na jego sfinansowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w szczególności w przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł ( pięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Gwarancja wadialna nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. Zatrzymanie wadium: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach