Przetargi.pl
Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie Krytej Pływalni przy Zespole Szkół Mechanicznych im. Józefa Piłsudskiego w Radziejowie w okresie od 01.02.2019 do 31.12.2019 r.

Zespół Szkół Mechanicznych im. Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 625 , fax. 542 853 625
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych im. Józefa Piłsudskiego
    ul. Kościuszki 58
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 625, fax. 542 853 625
    REGON: 19150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie Krytej Pływalni przy Zespole Szkół Mechanicznych im. Józefa Piłsudskiego w Radziejowie w okresie od 01.02.2019 do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest – Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni przy Zespole Szkół Mechanicznych w Radziejowie przez ratowników wodnych w obiekcie o następującej charakterystyce: a) basen pływacki o wymiarach 25x12,5 m2 tj. 312,5 m2 z sześcioma torami dla zawodników (basen wraz z zapleczem technicznym w pełni odpowiada wymogom), b) basen rekreacyjny dla dzieci o łącznej pow. 87 m2 ze zjeżdżalnia rurową, c) 2 wanny SPA, d) brodzik dla najmłodszych dzieci 17 m2 ze zjeżdżalnią typu "słonik", e) sauna fińska. Szacunkowa ilość godzin w ciagu roku: łącznie 8580, przy obsadzie 2 ratowników na zmianie, przy czym dane te są danymi szacunkowymi, które maja posłużyć Wykonawcy do kalkulacji oferty cenowej i mogą ulec zmianie, tj. zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie będą podstawą roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług. Powyższa ilość jest wartością maksymalną, nieuwzględniającą pomniejszeń wynikających z przerw technologicznych i potrzeb Zamawiającego. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone z uwzględnieniem podanych niżej warunków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą z dnia 18.08.2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1482), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012, poz. 286). 3.2. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 - służby ratownicze oraz 71.31.72.000-5 usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. 3.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia przedstawia się następująco: a) Sprawdzanie przed otwarciem oraz monitorowanie w czasie otwarcia pływalni stanu technicznego urządzeń rekreacyjnych oraz zjeżdżalni i sauny, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi/gospodarzowi obiektu lub pełniącemu zmianę konserwatorowi z wpisem do dziennika pracy. b) Noszenie odpowiedniego stroju tj. koszulki z napisem „Ratownik”. c) Imienne wytypowanie Starszych Ratowników (kierowników zmiany) nadzorujących wypełnianie przepisów obowiązujących służby ratownicze na basenie. d) Stałe usuwanie zanieczyszczeń z lustra wody oraz z urządzeń rekreacyjnych znajdujących się w nieckach basenowych każdego dnia przed otwarciem pływalni oraz w ciągu dnia w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej. e) Stała obserwacja lustra wody, strefy mokrej oraz reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy. f) Ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. g) Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego. h) Kontrola i uzupełnianie stanu apteczek pierwszej pomocy. i) Pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów. j) Udzielanie klientom informacji na temat regulaminu pływalni i regulaminów korzystania ze zjeżdżalni oraz atrakcji wodnych. k) Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich łamania. l) Instruowanie klientów oraz nadzór nad poprawnym, zgodnym z przeznaczeniem oraz regulaminem korzystaniem z urządzeń rekreacyjnych tj. sauna, wanny Spa. ł) Czuwanie nad efektywną pracą (włączaniem i wyłączaniem) urządzeń i atrakcji wodnych w zależności od zapotrzebowania klientów. m) Nadzór nad właściwym, stosownym do pory dnia, warunków i zajętości basenu oświetleniem pomieszczenia pływalni. n) Bieżąca kontrola nad zajętością torów w przypadku korzystania z basenu przez grupy zorganizowane, szkółki pływackie ect., zgłaszanie spostrzeżeń i przekazywanie informacji z tym związanych pracownikom recepcji basenowej. o) Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich kąpiących się po godzinach otwarcia basenu. p) Bieżąca kontrola osób przebywających w saunie oraz sprawdzanie sauny przed zamknięciem pływalni. r) Reagowanie na wszystkie przypadki, w których istnieje podejrzenie, iż osoba przebywająca na basenie znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. W sytuacji agresywności osoby będącej w stanie nietrzeźwym natychmiastowe zgłaszanie tego faktu konserwatorowi, z jednoczesnym odnotowaniem zaistniałego zdarzenia w dzienniku pracy. s) Dbanie o dobre imię Krytej Pływalni przy Zespole Szkół Mechanicznych w Radziejowie oraz Wykonawcy. t) Każdorazowe zgłaszanie faktu przybycia oraz gotowości do pracy pracownikom recepcji basenowej. u) Ratownicy przed rozpoczęciem pracy na obiekcie mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Regulaminami i instrukcjami wszystkich urządzeń zainstalowanych na basenie, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcją Alarmową potwierdzając to własnoręcznym podpisem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP. 5.2. Spełniają warunki, dotyczące: a. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne dokumenty uprawniające do prowadzenia określonego rodzaju działalności, tj. kopię zgody ministra właściwego spraw wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarze wodnym. Zamawiający dokona spełnienia warunku poprzez weryfikację złożonych dokumentów. b. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższa niż 500.000 tysięcy złotych. c. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o wykonaniu w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres wykonywania usług jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz dołączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wystawione przez podmioty na rzecz których były wykonywane. Wykonawcy, którzy nie spełnia powyższych warunków podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp. Ocena spełniania warunków wskazanych powyżej oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia / nie spełnia. Postawą oceny będą dokumenty, o których mowa w pkt. VI – informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia udziału w postępowaniu. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach