Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania ZP-12/10/2015

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU, znak postępowania ZP-12/10/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi kompleksowego utrzymania czystości w niżej wymienionych obiektach ASP: (adres obiektu wielkość powierzchni do sprzątania (m2)) 1) pl. Polski 3/4 - budynek A-5 431,40 2) ul. Modrzewskiego 15/17-4 086,11 3) Zespół obiektów przy ul. Traugutta 21 - budynki A, B, C, D, E-3 527,50 4) ul. Księcia .Witolda 47/21-138,80 5) ul. Pobożnego 9-1 941,50 6) ul. Garncarska 5-6-680,40 tj. Ogółem 15 805,71 Szczegółowy wykaz pomieszczeń wraz z powierzchniami określony został w załącznikach nr 1a-f do niniejszej SIWZ. Zakres oraz częstotliwość usług świadczonych w poszczególnych obiektach ASP określono szczegółowo w załącznikach nr 1a-f i 2, do niniejszej SIWZ. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach przy: Pl. Polskim 3/4, ul. Modrzewskiego15/17, ul. Traugutta 21, ul. Księcia Witolda 47/21, ul. Garncarskiej 5-6 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do soboty włącznie po godz. 19:00. Prace w obiektach należy zakończyć przed rozpoczęciem działalności uczelni tj. do godz. 7:30. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w domu studenckim przy ul. Pobożnego 9 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do piątku włącznie między godz. 7:00, a godz. 15:00. Dopuszcza się inny czas świadczenia usługi po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem i osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do soboty w niżej wymienionych obiektach: adres obiektu, godziny dyżuru: 1) pl. Polski 3/4 w godz. 8:00-18:00 (1 osoba) 2) ul. Modrzewskiego 15/17 i ul. Garncarska 5-6, ul. Księcia Witolda 47/21 w godz. 8:00-14:00 (1 osoba) 3) ul. Traugutta 21 w godz. 8:00-14:00 (1 osoba) Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do piątku w domu studenckim: adres obiektu, godziny dyżuru tj. ul. Pobożnego 9 w godz. 7:00-15:00 (1 osoba) Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości niezbędne do realizacji usługi. Wykonawca będzie stosował środki czyszczące i zabezpieczające odpowiednie dla każdego rodzaju powierzchni (środki antystatyczne, dezynfekujące, natłuszczające, przeciwpoślizgowe itp.), zgodnie z zaleceniami producentów. Używane środki muszą posiadać atesty tj. być dopuszczone do stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu listę środków czyszczących, które używane będą w trakcie realizacji usługi wraz z oznaczeniami atestów. Wykonawca musi zabezpieczyć przed poślizgiem kamienne posadzki na korytarzach i klatkach schodowych, w pracowniach oraz w toaletach. Wykonawca na własny koszt na bieżąco będzie zaopatrywał kosze na śmieci w worki jednorazowe. Na terenie obiektów ASP znajduje się: 70 szt. pojemników na śmieci o pojemności 120 litów; 165 szt. pojemników na śmieci o pojemności 60 litów; 50 szt. pojemników na śmieci o pojemności 35 litów. Ilość wszystkich pojemników może zostać zwiększona lub zmniejszona maksymalnie do 20%. Wykonawca wykona bieżące zabezpieczenia wykładzin miękkich środkami antystatycznymi i przeciwpożarowymi. Zamawiający we własnym zakresie, na bieżąco będzie dostarczał Wykonawcy papier toaletowy, mydło oraz zapach do toalet. Zamawiający dostarczy piasek/sól w okresie zimowym. Zamawiający nie dostarcza worków na śmieci. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 20 osobami (łącznie z osobami dyżurnymi) do realizacji j usługi utrzymania czystości w obiektach ASP. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić listę osób przewidzianych do realizacji usługi w obiektach ASP najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas świadczenia usług wyposażeni byli w identyfikatory oraz posiadali odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników, którzy będą świadczyli usługi sprzątania w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług w okresie wakacyjno-remontowym uczelni z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Szacunkowo można przyjąć (z uwagi na doświadczenia lat ubiegłych), że w okresie wakacyjnym Wykonawca będzie sprzątał następujące powierzchnie: adres obiektu, powierzchnia do sprzątania w okresie wakacyjno-remontowym: pl. Polski 3/4 - 1 901,90 m2, ul. Modrzewskiego 15/17-1 752,19 m2, ul. Traugutta 21-752,80 m2, ul. Pobożnego 9 - powierzchnia wewnętrzna-670,70 m2, ul. Pobożnego 9 - powierzchnia zewnętrzna-350,00 m2. Wielkości te mają charakter szacunkowy, a o faktycznym zakresie ograniczeń Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej miesiąc przed wprowadzeniem ograniczenia powierzchni do sprzątania. Uwagi i uchybienia odnoszące się do kontroli jakości usług Zamawiający będzie wpisywał do zeszytu kontroli jakości, prowadzonego dla każdego obiektu. Przedstawiciel Wykonawcy jest zobowiązany do zapoznawania się z dokonywanymi wpisami i potwierdzania tego faktu swoim podpisem zgodnie ze złożoną ofertą przetargową, w tym także w zakresie także kryterium nr 2. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów ASP przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej obiektów na dzień 27-10-2015r. na godz. 9:00. W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są przybycie do siedziby Zamawiającego Pl. Polski 3/4 we Wrocławiu, pokój 217 II piętro. Zamawiający wyznacza osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie wizji lokalnej: Danutę Plewkę i Magdalenę Kowalczyk (dotyczy tylko obiektu przy ul. Pobożnego). Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zmawiającego. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 10.000 zł ( dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach bankowych lub 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 03-11-2015r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-12/10/2015 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 03-11-2015r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: KONTROLA JAKOŚĆI (K)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach