Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU znak sprawy ZP-15/11/2011

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH ASP WE WROCŁAWIU znak sprawy ZP-15/11/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi kompleksowego utrzymania czystości w niżej wymienionych obiektach ASP: adres obiektu i wielkość powierzchni do sprzątania (m2) tj. 1) pl. Polski 3/4 - budynek A: 5 424,50; 2) ul. Modrzewskiego 15/17 - budynek B: 3 982,30; 3) Zespół obiektów przy ul. Traugutta 19/21 - budynki A, B, C, D, E: 3 532,50; 4) ul. Ofiar Oświęcimskich 1/2: 115,90; 5) ul. Księcia .Witolda 47/21: 138,80; 6) ul. Pobożnego 9: 1 941,5; 7) ul. Garncarska 5-6: 680,40. Ogółem - 15 815,9 m2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń wraz z powierzchniami określony został w załącznikach nr 1 a-f do SIWZ. 2. Zakres oraz częstotliwość usług świadczonych w poszczególnych obiektach ASP określono szczegółowo w załącznikach nr 1 a-f i 2, do SIWZ. 3. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach przy: Pl. Polskim 3/4, ul. Modrzewskiego15/17, ul. Traugutta 19/21, ul. Ofiar Oświęcimskich 1/2, ul. Księcia Witolda 47/21, ul. Garncarskiej 5-6 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do soboty włącznie po godz. 19:00. Prace w obiektach należy zakończyć przed rozpoczęciem działalności uczelni tj. do godz. 7:30. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w domu studenckim przy ul. Pobożnego 9 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do piątku włącznie między godz. 7:00, a godz. 15:00. 4. Dopuszcza się inny czas świadczenia usługi po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem i osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. 5. Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do soboty w niżej wymienionych obiektach: adres obiektu i godziny dyżuru tj. 1) pl. Polski 3/4 - budynek A w godz. 8:00 - 18:00 (1 osoba); 2) ul. Modrzewskiego 15/17 i ul. Garncarska 5-6, ul. Ofiar Oświęcimskich 1/2, ul. Księcia Witolda 47/21 w godz. 8:00 - 14:00 (1 osoba); 3) ul. Traugutta 19/21w godz. 8:00 - 14:00 (1 osoba). 6. Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do piątku w domu studenckim: ul. Pobożnego 9 - dyżur w godz. 7:00 - 15:00 (1 osoba). 7. Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości niezbędne do realizacji usługi. 8. Wykonawca będzie stosował środki czyszczące i zabezpieczające odpowiednie dla każdego rodzaju powierzchni (środki antystatyczne, dezynfekujące, natłuszczające, przeciwpoślizgowe itp.), zgodnie z zaleceniami producentów. Używane środki muszą posiadać atesty tj. być dopuszczone do stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 9. Wykonawca przed podpisaniem przedstawi do akceptacji Zamawiającemu listę środków czyszczących, które używane będą w trakcie realizacji usługi wraz z oznaczeniami atestów. 10. Wykonawca musi zabezpieczyć przed poślizgiem kamienne posadzki na korytarzach i klatkach schodowych, w pracowniach oraz w toaletach. 11. Wykonawca na własny koszt na bieżąco będzie zaopatrywał kosze na śmieci w worki jednorazowe. Wykonawca wykona bieżące zabezpieczenia wykładzin miękkich środkami antystatycznymi i przeciwpożarowymi. 12. Zamawiający we własnym zakresie, na bieżąco będzie dostarczał Wykonawcy papier toaletowy, mydło oraz zapach do toalet. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 20 osobami do realizacji j usługi utrzymania czystości w obiektach ASP. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić listę osób przewidzianych do realizacji usługi w obiektach ASP najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi 14. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas świadczenia usług wyposażeni byli w identyfikatory oraz posiadali odzież ochronną. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników, którzy będą świadczyli usługi sprzątania w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług w okresie wakacyjno-remontowym uczelni z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 17. Szacunkowo można przyjąć (z uwagi na doświadczenia lat ubiegłych), że w okresie wakacyjnym Wykonawca będzie sprzątał następujące powierzchnie: adres obiektu oraz powierzchnia do sprzątania w okresie wakacyjno-remontowym tj.: pl. Polski 3/4 - budynek A-1 840,2 m?, ul. Modrzewskiego 15/17-1 648,4 m? , ul. Traugutta 19/21-517,4 m?, ul. Pobożnego 9-1 020,7 m?. Wielkości te mają charakter szacunkowy, a o faktycznym zakresie ograniczeń Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej miesiąc przed wprowadzeniem ograniczenia powierzchni do sprzątania. 18. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia przez podwykonawców usług codziennego sprzątania. Zamawiający dopuszcza powierzanie wykonywania usług utrzymania czystości podwykonawcom tj. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom takie części zamówienia jak: mycie okien metodą alpinistyczną, pranie wykładzin dywanowych. 19. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów ASP przed złożeniem oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Danutą Plewką, tel. 71/ 343 80 31 wew. 228 lub Magdaleną Kowalczyk tel. 71/321 55 68 (dotyczy tylko obiektu przy ul. Pobożnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 8.000 zł (osiem tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach bankowych lub 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 14-11-2011r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-15/11/2011 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 14-11-2011r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach