Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na ternach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/ http://bip.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na ternach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na ternach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego” 1.1 Część nr 1 – Usługi sprzątania; 1.2 Część nr 2 – Usługi koszenia trawników. 2. Część nr 1 zamówienia obejmuje usługi sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach oraz na ternach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego (powierzchnie wewnątrz budynków, tereny zielone, parkingi i chodniki) przy użyciu własnego personelu, własnym sprzętem i własnymi środkami czystości oraz zapewnienie środków higienicznych. Część nr 2 zamówienia obejmuje usługi koszenia trawników na terenach zielonych przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego, w tym: usługi koszenia trawy, podkaszania trawy, uporządkowania terenu po przeprowadzonych pracach, grabienia, wywozu i utylizacji powstałego po koszeniu odpadu zielonego przy użyciu własnego personelu oraz własnym sprzętem Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 3.1 W zakresie Części nr 1: Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.2 W zakresie Części nr 2: Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3b do SIWZ. 4.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące: 4.1 w przypadku Części nr 1 - bieżącego utrzymania czystości; 4.2 w przypadku Części nr 2 - koszenia trawy, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie Części nr 1 i Części nr 2: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ (w zakresie Części nr 1) i/lub Załącznik nr 1b do SIWZ (w zakresie Części nr 2) oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wstępne Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2a do SIWZ (w zakresie części nr 1) i/lub Załącznik nr 2b do SIWZ (w zakresie Części nr 2). 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu trzeciego może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy Części nr 1 zamówienia). 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W przypadku części nr 1 zamówienia przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: dowód zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający objęcie Wykonawcy ochroną ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem umowy, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki oraz aktualny wykaz pracowników skierowanych do świadczenia usług, wykaz sprzętu, środków czystości i środków higienicznych. Dokumenty te stanowić będą Załączniki do Umowy. 4. W zakresie Części nr 1 zamówienia Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto). W zakresie Części nr 2 zamówienia Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto). 5. Zabezpieczenie musi być wniesione/ustanowione najpóźniej w dniu zawarcia umowy w pełnej wysokości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach