Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA POTRZEBY MARECKIEGO CENTRUM EDUKACYJNO REKREACYJNEGO

Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22)6767969, +48697723824
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 46a
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. (22)6767969, +48697723824
    REGON: 14607127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mareckieinwestycje.pl/; http://bip.marki.pl/pl/bip/jednostki_samorzadowe/mim
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA POTRZEBY MARECKIEGO CENTRUM EDUKACYJNO REKREACYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi ratownictwa wodnego na potrzeby Mareckiego Centrum Edukacyjno Rekreacyjnego (zwanego dalej MCER) obejmujące w szczególności: 1. zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2. kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, 3. obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m z 6 torami, b) basen rekreacyjny: z dwoma torami do nauki pływania dla dzieci i atrakcjami: - wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, - niecka z hydromasażami, - dwa tory do nauki pływania, - rwąca rzeka, c) brodzik dla dzieci wraz ze zjeżdżalnią z atrakcjami, d) dwa baseny jacuzzi, e) wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna wraz z hamownią, f) strefa SPA, w skład której wchodzą: - grota solna, - grota śnieżna, - zespół saun, - basen schładzający, - pomieszczenie rekreacyjne, 4. przeprowadzenie kursów nauki pływania dla dzieci szkolnych codziennie w ustalonych godzinach 8:00 – 16:00, 5. prowadzenie innych zajęć zorganizowanych na terenie pływalni w wymiarze minimum 10h tygodniowo w godzinach popołudniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp; 2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczące:kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.: a) posiada decyzję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ze zm.) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, b) posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z póź. zm.) z obszarem działania obejmującym gminę Marki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach