Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 5C
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3172206 w. 41, 3172207 , fax. 034 3172301
- Data zamieszczenia: 2011-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 11 Listopada 5C 5C
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 034 3172206 w. 41, 3172207, fax. 034 3172301
REGON: 00030424300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozklobuck.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi pralnicze dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. Pod pojęciem kompleksowych świadczeń usług pralniczych rozumie się: pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem oraz reperacja z przyszywaniem guzików do bielizny wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywozem asortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy. Usługa powinna być: wykonywana zgodnie z technologią prania i barierą higieniczną przystosowaną do prania bielizny medycznej. Pralnia powinna spełniać wymogi sanitarno-higieniczne. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny medycznej do poszczególnych oddziałów szpitalnych, przychodni, ośrodków zdrowia znajdujących się w Magazynie Rzeczy, 42-100 Kłobuck, ul. Staszica nr 28 2) Przeprowadzanie dezynfekcji. Wykonawca zapewni dostępność komory dezynfekcyjnej w przypadku konieczności dezynfekcji materacy i poduszek. 3) Transport w zakresie odbioru bielizny medycznej brudnej i dostawy czystej. 4) Wykonanie usług pralniczych obejmujących odbiór brudnej bielizny, dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży, drobne usługi szwalnicze w ilościach wynikających z potrzeb , pakowanie czystej bielizny oraz dostarczenie czystego prania. 5).Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny z chwilą jego pobrania i załadunku. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem , dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie. 6). Wykonawca gwarantuje niemieszanie bielizny z bielizną innych placówek. Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym). 7). Zastosowane przez wykonawcę metody prania , suszenia, maglowania, prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu i nie mogą powodować zmian struktur, koloru, kształtu tego asortymentu. 8). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania, i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na jego dalsze użytkowanie, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. Termin odbioru brudnego i dostawy czystego prania: wtorek i piątek (w godzinach 8:00 - 10:00 w każdym tygodniu). W razie braku czystej bielizny w szpitalu, w sytuacjach awaryjnych , Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu. W okresie kumulacji dni wolnych , w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny. Szacunkowa ilość prania to 70 000 kg w skali 3 lat w tym 500 kg bielizny niemowlęcej. Zamawiający zastrzega , że przewidywana ilość prania służy do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres usługi uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego ( związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów), dlatego w czasie realizacji umowy może ulec zmianie ( zmniejszeniu), jednakże zmniejszenie usługi nie przekroczy 15% całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy w całości. Asortyment: bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, zasłony na parawany), bielizna zakażona, bielizna niemowlęca wraz z pieluchami i kocykami, odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, szlafroki itp.), odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie, ubrania wielofunkcyjne, bluzy, spodnie itp.), zmiany pościelowe lekarskie, materace, worki, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, kołdry, poduszki, firany, zasłony, nakładki na mopy . Do prania winny być używane środki piorące , dezynfekujące dopuszczone do obrotu i użytkowania posiadające atesty PZH, certyfikaty CE lub inne dokumenty odpowiednio dopuszczające do obrotu i użytkowania , przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na fakt, iż wartość niniejszego postępowania jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, przez co zostają spełnione przesłanki wynikające z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu postanowił odstąpić od obowiązku wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozklobuck.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing pościeli i bielizny oraz usługi pralnicze wraz z transportem brudnej i czystej bielizny dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-06-02 - kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TAG-40-PN/6-2016)
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usług pralniczych (2)
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie usług pralniczych
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wdrożeniem systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunkiem, rozładunkiem i transportem bielizny
Dodano: 2016-04-15 - Usługa prania
Dodano: 2016-04-12 - Usługi prania i maglowania dla OKS CIS w Szczyrku. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/6/MW
Dodano: 2016-04-07