Przetargi.pl
Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia w I etapie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest z 230 budynków (150 mieszkalnych i 80 gospodarczych) wraz z odtworzeniem pokrycia dachu (typ I) lub zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiału na pokrycie dachu (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów. Działanie 5.2. Gospodarka odpadami. Poddziałanie 5.2.1. Gospodarka odpadami ZIT. A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA NOWE POKRYCIE Z BLACHODACHÓWKI W ramach Typu I planowane są następujące działania: 1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowania in-formacyjnego oraz ostrzegawczego, b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) zgłoszenie robót budowlanych (o ile dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Zawierciu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowied-nich zabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu, b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest, c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na uniesz-kodliwianie tego rodzaju odpadów. 4) roboty budowlane: a) demontaż obróbek blacharskich i systemu rynnowego, b) demontaż pozostałości łat, kontrłat, okien połaciowych, c) demontaż łacenia dachu, d) demontaż lejów spustowych i rur spustowych (jeśli dotyczy), e) demontaż instalacji odgromowej (jeśli dotyczy), f) demontaż anten i innych urządzeń (m.in.: podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniego-łapy, drabinki), g) wykonanie nowego pokrycia dachu blacho dachówką, h) odtworzenie pokrycia dachowego (należy dokonać jedynie na metrażu identycznym z metrażem usuniętego azbestu, prace należy wykonać zgodnie ze sztuką dekarską):  montaż folii dachowej (membrany),  nabicie nowych łat i kontrłat – drewno impregnowane, suche,  montaż poszycia z blacho dachówki w kolorze uzgodnionym z uczestnikiem na etapie projektowania,  wykonanie wszystkich obróbek z identycznego materiału jak poszycie dachu (dopasowanie kolorystyczne i materiałowe),  montaż zdemontowanych okien połaciowych (jeżeli były demontowane)  montaż nowych rynien w rozmiarze odpowiednim do powierzchni dachu z mate-riału – blacha powlekana (jeżeli były demontowane),  montaż nowych lejów spustowych i rur spustowych z materiału - blacha powle-kana (jeżeli były demontowane),  montaż nowej instalacji odgromowej (jeżeli była demontowana),  montaż anten i innych urządzeń (podesty, ławy kominiarskie, kolektory, śniegoła-py, drabinki), które były na dachu zamocowane przed przystąpieniem do prac. i) uprzątnięcie placu budowy, wywóz pozostałych odpadów. Typem I objęte jest 225 dachów (145 na budynkach mieszkalnych i 80 na budynkach gospodarczych) o łącznej powierzchni dachów – 29.292,80 m2. B. TYP II – ZDJĘCIE I UTYLIZACJA POKRYCIA AZBESTOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ BALACHODACHÓWKI (warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własny koszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od Starosty Zawierciańskiego na zakres robót) W ramach Typu II planowane są następujące działania: 1) roboty przygotowawcze: a) organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót - ustawienie oznakowania informacyjnego oraz ostrzegawczego, b) weryfikacja stanu technicznego budynku. 2) roboty demontażowe: a) usunięcie płyt azbestowo-cementowych z poszycia dachu przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń i przestrzeganiu obowiązujących przepisów, zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, uprzątnięcie terenu, b) transport odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest, c) przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na uniesz-kodliwianie tego rodzaju odpadów. 3) dostawa i rozładunek we wskazanym miejscu blachodachówki na pokrycie dachu w metrażu zgodnym z metrażem usuniętego z dachu odpadu azbestowego. W wyniku realizacji zadania ilość dostarczonego materiału – blachodachówki winna być zgodna z projektem architekto-niczno-budowlanym będącym w posiadaniu właściciela nieruchomości. Kwotę różnicy po-między ilością dostarczonej blachodachówki na całe pokrycie dachu, a ilością zdemontowanego pokrycia azbestowego Wykonawca obciąży właściciela nieruchomości. Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym w umowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowania kosztów robocizny - ułożenia dostarczonego materiału na budynku. Typem II objęte jest 5 dachów budynków mieszkalnych w tym w: części nr 1 (Giebło Kolonia – 1 budynek), części nr 2 (Ogrodzieniec – 4 budynki) o łącznej powierzchni dachów – 676 m2. 2. Zamawiający zakres prac Etapu I podzielił na trzy części przedstawione w poniższej tabeli. Roboty re-alizowane będą na budynkach w miejscowościach: Części zamówienia Ogółem budynków w danej części Miejscowości Razem Dachy na budynkach mieszkalnych Dachy na budynkach gospodarczych Część 1 74 szt. Fugasówka 17 10 7 Podzamcze 35 19 16 Giebło Kolonia 12 10 2 Giebło 10 6 4 Suma część 1 45 29 Część 2 77 szt. Ogrodzieniec 77 62 15 Suma część 2 62 15 Część 3 79 szt. Gulzów 7 2 5 Kiełkowice 27 14 13 Mokrus 7 4 3 Ryczów 21 14 7 Ryczów Kolonia 9 6 3 Śrubarnia 4 1 3 Żelazko 4 2 2 Suma część 3 43 36 OGÓŁEM 230 150 80 3. Powierzchnie dachów wg typu dla poszczególnych części i miejscowości: Część zamówienia Ilość budynków Miejscowość Powierzchnia w m2 Przewidywana masa azbestu w Mg Ogółem Budynki mieszkalne Budynki gospodarcze Ogółem Typ I Typ II Typ I Typ II Bud. mieszkalne Bud. gospodarcze Część 1 17 10 0 7 Fugasówka 1.671,5 1.329,5 342,0 0 25,073 35 19 0 16 Podzamcze 4.968,0 2.827,0 2.141,0 0 74,520 12 9 1 2 Giebło Kolonia 1.833,0 1.278,0 401, 0 154,0 27,495 10 6 0 4 Giebło 1.289,0 740,0 549,0 0 19,335 Razem Część 1 74 44 1 29 9.761,5 6.174,5 3.433,0 154,0 146,423 Część 2 77 58 4 15 Ogrodzieniec 8.836,3 7.649,3 665,0 522,0 132,544 Razem Część 2 77 58 4 15 8.836,3 7.649,3 665,0 522,0 132,544 Część 3 7 2 0 5 Gulzów 941,0 215,0 726,0 0 14,115 27 14 0 13 Kiełkowice 4.082,0 2.186,0 1.896,0 0 61,230 7 4 0 3 Mokrus 943,0 511,0 432,0 0 14,145 21 14 0 7 Ryczów 3.204,0 2.027,0 1.177,0 0 48,060 9 6 0 3 Ryczów Kolonia 1.281,0 1.021,0 260,0 0 19,215 4 1 0 3 Śrubarnia 653,0 220,0 433,0 0 9,795 4 2 0 2 Żelazko 267,0 182,0 85,0 0 4,005 Razem Część 3 79 43 0 36 11.371,0 6.362,0 5.009,0 0 170,565 4. Szczegółowe zestawienie zawierające bardziej doprecyzowane dane stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Realizacja robót wymaga wcześniejszego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót nie wymagających pozwolenia na budowę na podstawie art. 29 i 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Inwestorem będzie Gmina Ogrodzieniec dysponująca nieruchomością na bazie deklaracji uczestnictwa bądź umów na realizację prac usuwania azbestu. 6. Minimalny zakres dokumentacji do zgłoszenia obejmuje: 1) oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 2) opis zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych objętych zgłoszeniem wraz z niezbędnymi szkicami i rysunkami obrazującymi zamierzenie, 3) szkic usytuowania obiektu budowlanego (na odpowiedniej mapie określającej nr ewidencyjny działki, jej granice wraz z usytuowanymi na niej obiektami budowlanymi), 4) pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami (w tym również uzyskania opinii ornitologicznych w przypadku występowania miejsc gniazdowania ptaków i schronisk zwierząt - nietoperzy) - jeśli dotyczą. 7. Wykonawca przy wykonywaniu dokumentacji jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. Dane techniczne do opracowania dokumentacji, dotyczącej budynków i ich wyposażenia, Wykonawca pozyskuje w wyniku wizji lokalnej w terenie z własnych pomiarów. 8. Zakres każdego opracowania projektowego na usuniecie odpadów azbestowych i roboty odtworzeniowe (i odpowiednio dla typu II tj. usunięcie azbestu i dostawy materiału na pokrycie) powinien zawierać, co najmniej: 1) w nagłówku lub w stopce; numer proton obiektu i oznaczenie typu (I lub II), 2) dane adresowe nieruchomości, 3) opis zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zestawienie połaci wraz z podaną powierzchnią odpadów, informacja BIOZ, 4) szkic usytuowania obiektu budowlanego (na odpowiedniej mapie określającej nr ewidencyjny działki, jej granice wraz z usytuowanymi na niej obiektami budowlanymi), 5) dokumentację fotograficzną (widok z każdej strony), 6) przedmiar robót. 9. Minimalne wymagane parametry zastosowanych materiałów: a) blachodachówki Parametry materiału weryfikowane będą na bazie deklaracji właściwości użytkowych, przygotowanej zgodnie z normą PN-EN 14782:2008 lub równoważną. Tolerancja dla wymiarów zgodnie z PN-EN 10143:2008 i PN-EN 508-1:2014. Parametr Zakres wymagany Grubość 0,5-0,7 mm Materiał Stal ocynkowana Zawartość cynku Min. 275g/m2 Ciężar min. kg/m2 Min. 4,7 kg/m2 Wymiary arkusza Długość min. 6000, Szerokość min. 1100 mm Gwarancja techniczna Min 30 lat Gama dostępnych kolorów, czarny, szary, grafit, ceglany, czerwony, zielony, brązowy. b) obróbki – wykonać z materiału identycznego jak pokrycie dachu, w identycznym kolorze. Sto-sować rozwiązanie systemowe – ten sam producent na blachodachówkę i obróbki; c) rynny – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odpro-wadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wiśnio-wy); d) rury spustowe – materiał: blacha powlekana, średnice dobrane do powierzchni dachu i ilości odprowadzanej wody. Kolor dostępny: srebrny, grafit, ceglany, ciemnobrązowy, czerwony (wi-śniowy); e) materiałów izolacyjnych pod blachę: wysokoparoprzepuszczalna membrana dachowa odpor-na na wysoką temperaturę i odbijająca promienie słoneczne, gwarancja min. 15 lat. Parame-try: - paroprzepuszczalność – co najmniej 3000 g/m2/24 h, - współczynnik Sd mniej niż 0,02 m; - gramatura – co najmniej 135 g/m2; - zakres temperatury, w której folia zachowuje swoje parametry od -30 do +120°C, - odporność na przesiąkanie – W2, - wytrzymałość na rozdzieranie – co najmniej 220 N/5 cm przy rozdzieraniu wzdłużnym oraz co najmniej 160 N/5 cm przy rozdzieraniu poprzecznym; f) konstrukcji nośnej pod blachę (łacenie) – drewno budowlane, zimpregnowane i wysuszone, wymiary zgodnie z doborem pod wybrane pokrycie dachowe i charakterystykę dachu. 10. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności: 1) uzyskać wszelkie niezbędne zezwolenia, decyzje administracyjne oraz inne zgody czy aprobaty po-zwalające na rozpoczęcie, kontynuację i zakończenie robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) wykonać roboty budowlane z należytą starannością, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną uwzględniającą zawodowy charakter wykonywanych czyn-ności, 3) zorganizować teren budowy, 4) przestrzegać przepisy bhp i p.poż., 5) niezwłocznie usuwać wszelkie awarie i szkody wyrządzone w związku z wykonywanymi robotami, 6) zapewnić media niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, 7) w razie konieczności - uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego. 8) wykonywać dokumentację fotograficzną na każdym etapie prowadzonych robót, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających i ulegających zakryciu, 9) koordynować prace realizowane przez podwykonawców i dalszych podwykonawców, 10) oczyszczać teren i drogi zanieczyszczone podczas transportu związanego z realizacją przedmiotu umowy, 11) uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót, 12) przestrzegać obowiązujące przepisy dotyczące ochrony środowiska i niezwłocznie informować o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na środowisko, 13) jako „wytwarzający odpady” - stosować przepisy ustawy o odpadach; 14) prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców, 15) zapewnić odpowiednią organizację prac budowlanych t.j. utrzymywać teren budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń i przeszkód na ciągach komunikacyjnych, 16) zorganizować teren budowy w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i kołowej, 17) wykonywać prace uciążliwe (hałaśliwe, pylące, wytwarzające drgania) od 7:00 – 20:00. 18) postępować z odpadami zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz regularnie przekazywać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest – karty przekazania odpadów lub inne dokumenty potwierdzające fakt i wagę przekazanych odpadów azbestowych. Dokumenty muszą być wystawione na Wykonawcę. 11. Wszystkie materiały budowlane podlegają bieżącym badaniom na terenie budowy. Wykonawca zapewni na swój koszt niezbędne urządzenia, instrumenty potrzebne do wykonania próbek i zbadania jakości, użytych materiałów oraz dostarczy wymagane próbki materiałów. Miejsca do pobrania próbek i przeprowadzenia badań wskazuje inspektor nadzoru inwestorskiego w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie prowadzenia robót do przeprowadzenia na swój koszt dodatkowych prób i badań, które mają na celu potwierdzenie jakości wykonywanych lub wykonanych robót, w tym montowanych lub zamontowanych materiałów - zlecając przeprowadzenie prób i badań. W przypadku, gdy w/w badania wykażą, że jakość urządzeń, materiałów nie jest zgodna z ofertą Wykonawcy i wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w dokumentach umownych, to Wykonawca jest wówczas zobowiązany do zrefundowania Zamawiającemu wydatków poniesionych na te próby i badania, oraz do ponownego wykonania robót w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Przeprowadzenie prób i badań nie wpływa na bieg i zmianę terminów zapisanych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Część 1 – 15 000,00 zł; b) Część 2 – 15 000,00 zł; c) Część 3 – 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późń. zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Zapisy typu: „kwota gwarancji ulega zmniejszeniu o wielkość dokonanych wypłat” czy „żądanie zapłaty powinno być doręczone do Gwaranta za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych przez Beneficjenta gwarancji” są niedopuszczalne. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia przez Beneficjenta jakiejkolwiek dokumentacji. Jeżeli tego typu zapisy pojawią się w gwarancji, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowego Zamawiającego: PKO BP SA - 85 1020 2498 0000 8102 0436 5300. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku pozostałych form wniesienia wadium, Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, składa oryginał tego dokumentu w Gminie Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, pokój nr 16 (Sekretariat). Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 7. Jeżeli Wykonawca wnosi zabezpieczenie w walucie obcej, kwota zabezpieczenia zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Pol-ski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o za-mówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w sprawie zamówienia publicznego na zadanie „Kompleksowe unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – Etap I”. 9. Gwarancja lub poręczenie winno być wystawione na Gminę Ogrodzieniec z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty zgodnie z Rozdziałem XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach