Przetargi.pl
Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie Gminy Ogrodzieniec – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie w I etapie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest ze 228 budynków (147 mieszkalnych i 81 gospodarczych) wraz z odtworzeniem pokrycia dachu (typ I) lub zdjęciem i usunięciem odpadów wraz z dostawą nowego materiału na pokrycie dachu 5 budynków (typ II) na terenie Gminy Ogrodzieniec. Łącznie zamówienie obejmuje 233 budynki. 2. W celu osiągnięcia jak najlepszego efektu ekologicznego przedsięwzięcie podzielono na dwa rodzaje (typy) – w zależności od tego, czy właściciel budynku ma zamiar wykonać także inne roboty związanych z remontem/przebudową/nadbudową dachu, a które nie są przedmiotem projektu i niniejszego PFU i wykonuje je właściciel na własny koszt i ryzyko, czy też nie ma zamiaru wykonywać innych robót. A. TYP I – WYMIANA AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA BLACHODACHÓWKĘ Zakres prac objęty dofinansowaniem dotyczył będzie: 1) zgodnie z prawem budowlanym zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Zawierciu, 2) zdjęcie pokrycia azbestowego z budynku, 3) utylizację azbestu, 4) wykonanie nowego pokrycia dachu blachodachówką, 5) prace odtworzeniowe (rynny, rury spustowe, instalacja odgromowa), Typem I objęte jest 228 dachów (147 na budynkach mieszkalnych i 81 na budynkach gospodarczych) o powierzchni dachów – 29.705,80 m2. B TYP II – WYMIANA WIĘŹBY DACHOWEJ I INNYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH WRAZ Z WYMIANĄ AZBESTOWEGO POKRYCIA DACHU NA BLACHODACHÓWKĘ 1) Warunkiem udziału mieszkańca w projekcie było wykonanie na własny koszt dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego pozwolenia od Starosty Zawierciańskiego na ten zakres robót. 2) Zakres prac objęty dofinansowaniem dotyczył będzie kosztów: a) zdjęcia pokrycia azbestowego z budynku, b) utylizacji azbestu, c) dostarczenia materiału na nowe pokrycie blachodachówką w ilości zgodnej z powierzchnią zdemontowanego azbestu, 3) Mieszkaniec zobowiązany będzie do wykonania nowego pokrycia w terminie określonym w umowie, ale nie dłuższym niż 60 dni od daty dostarczenia blachodachówki i sfinansowania kosztów robocizny - ułożenia dostarczonego materiału na budynku. Typem II objęte jest 5 dachów budynków mieszkalnych w tym w: części nr 1 (Giebło Kolonia – 1 budynek), części nr 2 (Ogrodzieniec – 4 budynki) o powierzchni dachów – 676 m2. 3. Zamawiający zakres prac Etapu I podzielił na trzy części tj. Część 1 - 75 budynków , Część 2 - 77 budynków, Część 3 - 81 budynków. 4. Szczegółowe opisy każdej z części przedmiotu zamówienia zawierają SIWZ i Programy funkcjonalno-użytkowe - stanowiące załącznik do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości odpowiednio: 1) dot. części nr 1 – 60 000,00 zł 2) dot. części nr 2 – 50 000,00 zł 3) dot. części nr 3 – 70 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 3. w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca winien posiadać dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących opadami (BDO), o których mowa w art.49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa – w zakresie transportowania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający zweryfikuje w Bazie Danych o odpadach (BDO) czy zakres wpisu obejmuje transport odpadów objętych zamówieniem. Dotyczy wszystkich części postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach