Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Powiatu Jeleniogórskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi

Powiat Jeleniogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski
    ul. Jana Kochanowskiego 10 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej oraz komunikacyjne Powiatu Jeleniogórskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej, a także ubezpieczenie komunikacyjne Powiatu Jeleniogórskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi, w skład którego wchodzą następujące części zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - PAKIET I: OC i MIENIE, w skład którego wchodzą: a) Zadanie 1 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej wraz z rozszerzeniami ochrony dla jednostek organizacyjnych Powiatu Jeleniogórskiego; b) Zadanie 2 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Jeleniej Górze za szkody rzeczowe i osobowe powstałe w związku z działalnością zarządcy drogi, określoną w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2000r. Nr 71, poz. 838 z późn. zm.); c) Zadanie 3 - Ubezpieczenia mienia w zakresie All Risk (AR); d) Zadanie 4 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: stacjonarnego, przenośnego w ramach polisy dla sprzętu od wszystkich ryzyk. Szczegółowy opis zamówienia określony jest w załączniku nr 1/A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) CZĘŚĆ II - PAKIET II: KOMUNIKACJA, w skład którego wchodzą: a) Zadanie 1 - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC); b) Zadanie 2 - Ubezpieczenie Auto-Casco (AC); c) Zadanie 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pasażerów i kierowców pojazdów mechanicznych (NNW); d) Zadanie 4 - Ubezpieczenie Assistance. Szczegółowy opis zamówienia określony jest w załączniku nr 1/B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega, że stopy składki ubezpieczeniowej za przedmiot zamówienia obowiązywać będą przez cały okres trwania zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji wskaźnikiem wzrostu cen od towarów i usług ogłaszanym okresowo przez GUS z uwzględnieniem zapisów w warunkach umownych z Wykonawcą. 2) Zamawiający zastrzega, że termin płatności rat (składek) będzie kwartalny z uwzględnieniem zapisów w warunkach umownych z Wykonawcą. 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami stanowi jednocześnie wniosek o zawarcie umów ubezpieczenia. 4) Zamawiający wymaga, aby udzielanie i obejmowanie ochroną ubezpieczeniową rozpoczęło się w dniu 01.07.2013 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2013.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach