Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie majątkowe, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności jednostek Gminy i Miasta Pieszyce

Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
    ul. Kościuszki 2 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pieszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie majątkowe, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności jednostek Gminy i Miasta Pieszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe ubezpieczenie majątkowe, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności jednostek Gminy i Miasta Pieszyce Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w dziale II załącznika do Ustawy z 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej tj. posiadają zezwolenie Ministra Finansów. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają pokrycie marginesu wypłacalności z środków własnych powyżej 100% 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych; Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiot krajowy 1) Aktualny odpis z KRS (Krajowy Rejestr Sądowy). W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 2) Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w dziale II wg rozumienia Ustawy z 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej; 3) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku grupy podmiotów (np. konsorcjum) obowiązuje załączenie stosownej umowy. Umowa łącząca przedsiębiorców musi określać sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowo - kalkulacyjny - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Oświadczenie wykonawcy w sprawie pokrycia marginesu wypłacalności - załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych, będące Załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 8) Zaakceptowany poprzez parafowanie każdej strony, wzór umowy (bez dokonywania jakichkolwiek zmian) stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Podmiot zagraniczny 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6. 1,2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z profilem zamówienia; - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 10) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1,2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Pozostałe dokumenty składane są zgodnie z wykazem określonym w pkt. 6. 3 - 8; 12) Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOKUMENTY POWINNY BYĆ PRZEDSTAWIONE JAKO ORYGINAŁY LUB KSEROKOPIE POŚWIADCZONE ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach