Przetargi.pl
Kompleksowe Ubezpieczenie majątkowe i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności Jednostek Gminy i Miasta Nowogrodziec

Gmina i Miasto Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7380660 , fax. 075 7316416
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Nowogrodziec
    ul. Rynek 1 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7380660, fax. 075 7316416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe Ubezpieczenie majątkowe i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności Jednostek Gminy i Miasta Nowogrodziec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe Ubezpieczenie majątkowe i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Sekcja I. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych Sekcja II. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku Sekcja III. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Sekcja IV. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej - parasolowe dla Gminy i Miasta Nowogrodziec Sekcja V. Ubezpieczenie NNW osób wykonujących prace publiczne i interwencyjne zgodnie z RRM z dnia 23.marca 2004 w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna (Dz. U. Nr 56, poz. 544). W następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urzad Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec EKD: 84.11Z ; Regon: 000529858 ; NIP: 612-10-37-376 2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gierałtowie Gieratów 47 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.20Z ; Regon: 003290286 ; NIP: 612-11-42-529 3. Szkoła Podstawowa im. Górników surowców Mineralnych w Czernej Czerna 52 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.20Z ; Regon:001179 188; NIP: 612-11-58-648 4. Szkoła Podstawowa w Godzieszowie Godzieszów 96 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.10B Regon : 230179452 ; NIP: 612-114-25-06 5. Szkoła Podstawowa w Gościszowie ul. Gościszów 152 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.10B ; Regon : 001179142 ; NIP: 612-107-91-62 6. Szkoła Podstawowa w Zebrzydowej Zebrzydowa 59 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.20Z ; Regon : 001179165 ; NIP : 612-108-82-09 7. Zespół Szkół w Nowej Wsi Nowa Wieś 26A 59-730 Nowogrodziec PKD: 85.60Z ; Regon: 020588348 ; NIP: 612-180-04-06 8.Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu ul. Sienkiewicza 8 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.20Z ; Regon 000243458; NIP: 612-105-51-73 9. Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wykrotach ul. 22 Lipca 108; 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.10B ; Regon : 001179159 ; NIP : 612-114-25-12 10. Gimnazjum w Wykrotach ul. 22 Lipca 106 59-730 Nowogrodziec PKD : 85.31A ; Regon : 230845340 ; NIP: 612-158-33-33 11. Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Nowogrodźcu ul. Sienkiewicza 7 59-730 Nowogrodziec PKD: 80.21A ; Regon :2308843803 . ; NIP: 612-158-25-76 12. Przedszkole Publiczne w Nowogrodźcu ul. Kolejowa 46 59-730 Nowogrodziec PKD : 80.10Z ; Regon : 000263432; NIP: 612-143-77-10 13. Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu ul. Lubańska 42 a 59-730 Nowogrodziec PKD : 92.31F ; Regon : 231076441 ; NIP: 612-148-51-00 14. Zespół Obsługi Szkół w Nowogrodźcu ul. Rynek 1 59-730 Nowogrodziec PKD : 69.20Z; Regon : 020555969; NIP: 612-179-97-49 15. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. A. Asnyka 53 59-730 Nowogrodziec PKD : 85.32C ; Regon : 003278888 ; NIP: 612-107-42-07 16. HYDRO - TECH Sp. z o.o., ul. Młyńska 3a 59-730 Nowogrodziec PKD : 41.00A ; Regon : 230914302 ; NIP: 612-163-18-43
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do ich wykonania 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): Podmiot krajowy 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2) Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w dziale II wg rozumienia Ustawy z 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej; 3) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy , w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku grupy podmiotów (np. konsorcjum) obowiązuje załączenie stosownej umowy. Umowa łącząca przedsiębiorców musi określać sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowo - kalkulacyjny - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Oświadczenie wykonawcy w sprawie pokrycia marginesu wypłacalności - załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych, będące Załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 8) Zaakceptowany poprzez parafowanie każdej strony, wzór umowy (bez dokonywania jakichkolwiek zmian) stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Podmiot zagraniczny 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6. 1,2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z profilem zamówienia; - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 10) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1,2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Pozostałe dokumenty składane są zgodnie z wykazem określonym w pkt. 6. 3 - 8; 12) Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogrodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach