Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3023034 , fax. 052 3023020
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
ul. Gnieźnieńska 3 3
88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3023034, fax. 052 3023020
REGON: 00052751700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowe ubezpieczenie Gminy Janowiec Wielkopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenia szyb od stłuczenia, - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczeń komunikacyjnych w okresie od 1.01.2010 r. do 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Program Ubezpieczenia - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia nr 1 oraz dokumentów określonych w pkcie 9 specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według załącznika nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie nr 1 według załączonego wzoru o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty: 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia; 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonania, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaakceptowanie klauzul dodatkowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Lubraniec
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowe ubezpieczenie Zamawiającego i jego jednostek
Dodano: 2016-07-19 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Dodano: 2016-07-19 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU CZĘŚĆ II: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU CZĘŚĆ III: OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORGANIZATORA IMPREZ MASOWYCH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-18 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MAŁOGOSZCZ. W IMIENIU GMINY MAŁOGOSZCZ, KTÓRA JEST ZAMAWIAJĄCYM, DZIAŁA NA PODSTAWIE ART. 15 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PEŁNOMOCNIK - INTER-BROKER SP. Z O.O
Dodano: 2016-07-06 - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,Ubezpieczenie autocasco,Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej.
Dodano: 2016-07-04 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY ŻNIN WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I SPÓŁKĄ KOMUNALNĄ
Dodano: 2016-06-29 - Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. w Inowrocawiu
Dodano: 2016-06-22 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ TORUŃSKIEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ SP. Z O.O.
Dodano: 2016-06-21 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Włocławek wraz z jednostkami podległymi pod Wydział Edukacji
Dodano: 2016-06-06