Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów przy ul. Grochowskiej 270, Łukiskiej 29 oraz Placu Szembeka 1A

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04022 Warszawa, ul. Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4
    04022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 1044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów przy ul. Grochowskiej 270, Łukiskiej 29 oraz Placu Szembeka 1A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów przy ul. Grochowskiej 270, Łukiskiej 29 oraz Placu Szembeka 1A. 2. Zakres zamówienia obejmuje min.: 1) kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania szaletów wraz z zapewnieniem sprzętu, materiałów, środków higienicznych i środków czystości niezbędnych do właściwego ich utrzymania. 2) Lokalizacja szaletów: 1) ul. Grochowska 270 (park OPAK) 2) ul. Łukiska 29 (park ZNICZA) 3) Plac Szembeka 1A. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 (dla każdej lokalizacji). 4. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest dostarczyć opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 90.000,00 zł. zgodnie z zapisami Ogłoszenia (pkt 30.5.5). Wymagania zatrudnienia osób na podstawie art. 29 ust 3a: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji. 2. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 3 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. 4. Zakres prac przewidziany do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę opisany jest w opisie przedmiotu zamówienia (dla każdej lokalizacji). 5. Wykonawca nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób”, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o prace, druk ZUS RCA itp., z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w tym personelu Wykonawcy zatrudnionego na podstawie umowy cywilnoprawnej. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7. Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 8. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 9. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest dostarczyć wykaz osób, potwierdzający dysponowanie co najmniej 4-ma osobami – zgodnie z zapisami pkt. 30.5.6) Ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, wnieść wadium w wysokości 2.600,00 zł najpóźniej 3 dni przed licytacją. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna powinno być ważne najpóźniej na dzień otwarcia licytacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, wniosek do udziału w licytacji elektronicznej składa się: 1) wypełnionego Formularza Wniosku o dopuszczenie – do udziału w licytacji elektronicznej – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do Ogłoszenia, 2) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 Ogłoszenia, 3) dowodów, o których mowa w pkt. 19 Ogłoszenia – w przypadku, gdy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 4) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdza-jącego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umo-cowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 5) oświadczenie czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia, 6). Pełnomocnictwo należy dołączyć do Formularza Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt – III.4.2) niniej-szego ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8). Dokument, o którym mowa w pkt 7.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 9). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg zasady: spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach