Przetargi.pl
Kompleksowe świadczenie usług w zakresie profilaktyki i zwalczania szkodników w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar. Spr. nr 29/PN/2009

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa Ministrowi Obrony Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe świadczenie usług w zakresie profilaktyki i zwalczania szkodników w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar. Spr. nr 29/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe świadczenie usług w zakresie profilaktyki i zwalczania szkodników w obiektach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp. INFORMACJE O DOPUSZCZALNYCH ZMIANACH WARUNKÓW UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień warunków umownych w zakresie zmiany wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ (art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Zmiany w umowie strony wymagają dla swej ważności, formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się dokonywanie zmian w umowie, których możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegających na zmniejszeniu zakresu umowy z powodu: a. trwałego (np.: wywołanego klęskami żywiołowymi, katastrofami budowlanymi, oddaniem do użytkowania obiektów po remoncie lub modernizacji, zwiększeniem lub zmniejszeniem stanów osobowych jednostki wojskowej, wyjazdem zwartych poddziałów na misje wojskowe, przekazaniem terenów lub obiektów poza zarząd RZI, dzierżawą obiektów lub terenów innym użytkownikom, itp.) lub czasowego (dłużej niż jeden miesiąc) wyłączenia z użytkowania pomieszczeń ogłoszonych w rozkazie szefa Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze, b. zmiany przeznaczenia obiektów (np.: budynek koszarowy zostanie przebudowany na budynek administracyjno sztabowy, itp.) ogłoszonego w rozkazie szefa Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze c. zmiany stawki VAT dotyczącej rodzaju usługi określonej w przedmiocie zamówienia z chwilą wejścia w życie przepisów ogłoszonych przez właściwego ministra, 3. Zmiany te skutkują ponownym przeliczeniem powierzchni, punktów deratyzacyjnych lub stacji monitoringu po obowiązujących stawkach, w celu określenia opłaty należnej po zmianach, które obowiązywać będą z chwilą podpisania aneksu przez strony
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1, - oświadczenie Wykonawcy, ze do dnia podpisania umowy przedstawi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w wysokości minimum 10 000,00 zł od każdej części (oferty częściowej) tzn. min. 10 000,00 zł x liczba złożonych ofert częściowych przez wykonawcę. - wykaz stosowanych środków wraz z ich atestami, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek ZUS - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert; - kserokopię aktualnego świadectwa lub certyfikatu potwierdzającego przeszkolenie w przedmiocie HACCP w części DDD - dla minimum jednej osoby uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia, [potwierdzone przez Wykonawcę o ich aktualności na dzień składania ofert], - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach