Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYKI W RAMACH DOBREJ PRAKTYKI HIGIENICZNEJ (HACCP) I ZWALCZANIA SZKODNIKÓW SANITARNYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 WĘDRZYN A OBSŁUGIWANYCH PRZEZ SEKCJE OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W WĘDRZYNIE, MIĘDZYRZECZU I SKWIERZYNIE

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYKI W RAMACH DOBREJ PRAKTYKI HIGIENICZNEJ (HACCP) I ZWALCZANIA SZKODNIKÓW SANITARNYCH W OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JW. 5701 WĘDRZYN A OBSŁUGIWANYCH PRZEZ SEKCJE OBSŁUGI INFRASTRUKTURY W WĘDRZYNIE, MIĘDZYRZECZU I SKWIERZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie profilaktyki w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) i zwalczania szkodników sanitarnych w obiektach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn. W zakres usługi w obiektach bloków żywieniowych w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) wchodzi: a) montaż urządzeń monitorujących w wyszczególnionych obiektach w ilości gwarantującej prawidłowe świadczenie usługi na podstawie powierzchni podanych w formularzu cenowym. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia monitorujące stanowią jego własność i po zakończeniu obowiązywania umowy zostaną przez niego zdemontowane. b) monitoring aktywności szkodników (poprzez obsługę stacji deratyzacyjnych, detektorów owadów, pułapek żywołownych, pułapek feromonowych itp. z częstotliwością określoną w formularzu cenowym. c) identyfikacja szkodnika, d) zwalczanie szkodnika poprzez zabiegi dezynsekcji i deratyzacji, e) ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące. f) prowadzenie dla każdego obiektu oddzielnie dokumentacji monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników. g) wykonanie zabiegów dezynsekcji i deratyzacji, jeżeli wyniknie taka konieczność. Za wykonane zabiegi w Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Przy wycenie usługi monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników należy uwzględnić ewentualne zabiegi jakie należy wykonać aby nie dopuścić do zagnieżdżenia się szkodników. h) konserwacja lamp owadobójczych szt.7 stanowiących własność zamawiającego zainstalowanych w obiektach SOI Skwierzyna. 2. Dokumentacja o której mowa w pkt. 1f. powinna zawierać: a) protokół z audytu wstępnego, b) plan pomieszczeń z naniesionymi miejscami zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników. c) harmonogram przeglądów urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, d) kartę monitoringu szkodników biegających, e) kartę monitoringu szkodników latających, f) kartę monitoringu gryzoni, g) kartę wykonanych czynności, h) kartę działań korygujących, i) wykaz i charakterystyki stosowanych środków chemicznych, j) kartę przeglądu i zabezpieczenia budynku - raport z inspekcji wizualnej, k) kserokopię umowy regulującej współprace z firmą. 3. Dokumentacja monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników winna być zgodna z funkcjonującym w danym obiekcie ogólnym systemem HACCP opracowanym i zatwierdzonym do użytku przez Kierownika danego obiektu. 4. Dokumentacja stanowi własność Zamawiającego. 5. Zabiegi dezynsekcji należy wykonywać dwustopniowo. Pierwszy zabieg po uzgodnieniu terminu wykonania usługi, drugi zabieg obowiązkowo po upływie 2 tygodni od pierwszego zabiegu. Liczbę zabiegów dezynsekcji podana w formularzu cenowym należy interpretować następująco: 2 zabiegi = dwa cykle podwójne. 6. Zabiegi deratyzacji należy wykonywać za pomocą trutki wyłożonej na tacy oznakowanej znakiem i napisem ostrzegawczym z dołączoną informacją o użytym środku, substancji czynnej i antidotum. 7. Realizacja usługi odbywać się będzie z wykorzystaniem sił i środków Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko w obiektach wyszczególnionych w formularzu cenowym, po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie lub pisemnie z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. 8. Potwierdzenia wykonania zabiegów dokonywał będzie użytkownik obiektu w miejscu wykonania usługi na druku potwierdzenia sporządzonym przez Wykonawcę. 9. Zastosowane przez Wykonawcę środki powinny posiadać atesty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania. Środki należy stosować zgodnie z deklarowanym przez producenta przeznaczeniem i sposobem użycia. 10. Na używane w trakcie realizacji usługi środki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu karty charakterystyki. 11. Cena jednostkowa za 1m2 powierzchni w formularzu cenowym winna obejmować wszystkie możliwe składniki kosztów leżące po stronie Wykonawcy, tj. koszty dojazdu w celu realizacji usługi, wykonanie usługi, koszt użytych środków itp. Przedmiotem zamówienia jest również prowadzenie monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników w obiektach zgodnie z załączonymi tabelami w formularzach cenowych. W pełny zakres usługi wchodzi: 1. Montaż urządzeń monitorujących (określonych w opisach szczegółowych) 2. Monitoring aktywności szkodników (obsługa stacji deratyzacyjnych, detektorów owadów, lamp owadobójczych, pułapek żywołownych, pułapek feromonowych) - rodzaje urządzeń monitorujących wykazane są w formularzach cenowych 3. Identyfikacja szkodnika 4. Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji) 5. Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące 6. Prowadzenie dokumentacji monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników 7. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia monitorujące muszą mieć trwałą obudowę i być zamocowane w sposób trwały do podłoża. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru różnych terminów wykonania zabiegów w poszczególnych obiektach (oznacza to, że zabiegi nie muszą być wykonywane we wszystkich obiektach w jednym terminie ale w zależności od sezonowości wystąpienia szkodnika).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach