Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 600 m²

Łódzki Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633 98 00 wew. 234 , fax. 042 633 70 96
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Dom Kultury
    ul. Traugutta 18
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633 98 00 wew. 234, fax. 042 633 70 96
    REGON: 27827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldk.lodz.pl Biuletyn Informacji Publicznej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 600 m²
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynku Łódzkiego Domu Kultury o powierzchni 6466,4 m 2 wraz ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi o powierzchni 1 600 m². Kompleksowe sprzątanie budynku i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi obejmować będzie w szczególności następujące czynności: 1. Sprzątanie codzienne: 1) sprzątanie pokoi biurowych (wg załączonego wykazu załącznik nr 2) - odkurzanie wykładziny dywanowej, mycie podłóg, czyszczenie parapetów, mebli i innych sprzętów; 2) zamiatanie i mycie (ręczne, mechaniczne) podłóg w holach i na korytarzach; 3) zamiatanie i mycie schodów, poręczy i barierek ozdobnych; 4) sprzątanie sal konferencyjnych (przed i po szkoleniu niezależnie od pory dnia); 5) sprzątanie 2 sal kinowych po każdej projekcji lub po wynajmie; 6) sprzątanie pokoi gościnnych (zmiana pościeli w/g potrzeb); 7) sprzątanie toalet (mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie podłogi, drzwi, luster, glazury, dozowników na mydło w pianie, uzupełnianie na bieżąco ręczników papierowych, mydła oraz papieru toaletowego); 8) opróżnianie koszy - mycie i wykładanie workami we wszystkich pomieszczeniach; 9) utrzymanie w czystości wind oraz ich wyposażenia tj. lustra, ściany, podłogi, prowadnice; 10) sprzątanie czterech galerii wystawienniczych (w okresie ekspozycji od wtorku do soboty); 11) segregacja śmieci; 12) mycie drzwi wejściowych do budynku i przeszkleń (w razie potrzeby). 13) sprzątanie pomieszczeń po remontach. 2. Raz w tygodniu: 1) mycie drzwi, ścian na korytarzach w brudnych miejscach, elementów wystawienniczych, listew odbojowych, aparatów telefonicznych i luster w pokojach oraz luster w salach gimnastycznych (ogólna powierzchnia luster w salach gimnastycznych wynosi 80 m²). 2) odkurzanie kaloryferów z pajęczyn; 3) sprzątanie pomieszczeń elektroakustyków ok.80 m2; 4) mycie i dezynfekcja kabin natryskowych w salach ćwiczeń i pokojach gościnnych; 5) pielęgnowanie kwiatów na korytarzach i w salach (podlewanie i mycie w razie konieczności); 6) mycie szkła i zastawy po imprezach (wernisaże i inne – średnio 40 w roku). 7) mycie środkiem bakteriobójczym i grzybobójczym materacy w Sali ćwiczeń. 3. Raz w miesiącu: 1) mycie, czyszczenie parkietów w salach; 2) sprzątanie magazynów i innych powierzchni w/g potrzeb; 3) mycie szyb wystawienniczych wg potrzeb; 4) czyszczenie sprzętu p.poż na korytarzach; 5) odkurzanie krzeseł tapicerowanych i foteli w salach; 4. Raz - dwa razy w roku : 1) mycie okien (+ żaluzje, rolety, pranie firan) w całym budynku 2 razy w roku (miesiące kwiecień i październik); Zamawiający informuje, że ogólna powierzchnia okien wynosi około 1200 m², w tym okna do mycia metodą alpinistyczną około 70 m²; dodatkowo wiatrołapy i przeszklenia – powierzchnia około 100 m². 2) pranie wykładzin w salach szkoleniowych 2 razy w roku; 3) mycie opraw oświetleniowych w całym budynku 1 raz w roku; 4) pielęgnacja kwiatów - przesadzanie, mycie dużych roślin – 2 razy w roku; 5) zakup i sadzenie kwiatów w gazonach przez Wykonawcę – 1 raz w roku; 6) pielęgnacja kwiatów w gazonach znajdujących się na terenie ŁDK; 7) pranie foteli i krzeseł tapicerowanych 1 raz w roku; 8) sprzątanie piwnic i archiwum – 2 razy w roku. 9) mycie lodówek w sekretariatach i pokojach biurowych. 10) pastowanie lub olejowanie parkietów w salach o powierzchni około 400 m². Informacje dodatkowe: 1) Sprzątanie w sobotę i niedzielę w godz. 6,00-12,00 lub w innych dodatkowych godzinach (wg potrzeb). 2) Serwis sprzątający od poniedziałku do piątku w godz. 8,00-20,00. 5. Sprzątanie terenu zewnętrznego – otoczenia ŁDK obejmuje: 1) codzienne zamiatanie przed wejściem do budynku, omiatanie terenu wokół budynku, opróżnianie koszy ogrodowych, udostępnianie pojemników z odpadami dla MPO, sprzątanie podwórka i garażu wg potrzeb, 2) W okresie letnim – koszenie i wywóz trawy, uzupełnianie ubytków trawy, strzyżenie trawników, pielęgnacja kwiatów w gazonach, 3) W okresie zimowym – usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego wywóz śniegu, zabezpieczanie terenu od skutków gołoledzi, usuwanie lodu, błota pośniegowego, odśnieżanie dachów (1.600 m2) w razie konieczności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach