Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami w 27 jednostkach MOPS Katowice

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2511451, 2517817 , fax. 032 2512712 w. 129 lub 136
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jagiellońska 17
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2511451, 2517817, fax. 032 2512712 w. 129 lub 136
    REGON: 34513870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami w 27 jednostkach MOPS Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien w budynkach MOPS Katowice oraz sprzątanie dojścia do obiektów i odśnieżanie zimą przed obiektami: - budynek dyrekcji MOPS, ul. Jagiellońska 17 - TPPS-1, ul. Andrzeja 10, - TPPS-2, ul. Warszawska 42, - TPPS-3, ul. Oblatów 24, - TPPS-4, ul. Gliwicka 96, - TPPS-5, ul. Dębowa 16c - TPPS-6, ul. Czecha 2, - TPPS-7, ul. Świdnicka 35a, - ZAR.ZPZ ul. Świdnicka 35a, - TPPS-8, ul. Łętowskiego 6a, - TPPS-9, ul. Krakowska 138 - TPPS-10, ul. Krakowska 138, - CPS, ul. Krakowska 138, - SDM, ul. Krakowska 138, - CPS i archiwum ul. Morcinka 19a, - DBD, ul. Morcinka 19a, - OIK, ul. Mikołowska 13a, - MZON, ul. Gliwicka 102 – do wyliczenia ceny należy dodatkowo doliczyć średnio dwa sprzątania w miesiącu, które będą przypadać w soboty, - CRS, ul. Kilińskiego 19/1, - ZPZ ul. Wojewódzka 23, - PAL-W Kotlarza 10 b - Mieszkanie Treningowe Chopina 9/3 – pięć sprzątań w czasie trwania umowy, - Pi ul.Francuska 43, - ZPZ Kordeckiego 2/2, - Pi ul. Bednorza 14, - Pi ul. Markiefki 64, - Pi ul. Markiefki 68 o łącznej powierzchni użytkowej 6.926,48 m2, wraz z oknami o łącznej powierzchni 1.399,50 m2 i łącznej powierzchni terenów zewnętrznych – dojścia do budynków o powierzchni 902,50 m². Szczegółowe dane w rozbiciu na poszczególne obiekty przedstawia tabela na str. 3 siwz oraz załącznik nr 1a do siwz. Dokładny zakres świadczonej usługi został zawarty w załączniku nr 1 i 1b do siwz. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia zapewni stały kontakt z osobą – pełnomocnikiem, do którego zadań będzie należało reagowanie w ciągu 12-tu godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia niedokładnego wykonania zakresu świadczonej usługi, na terenie wszystkich obiektów zamawiającego. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej każdego obiektu we własnym zakresie. Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia użyje środków czystości o jakości nie gorszej niż charakteryzujące Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto oraz środków higieny tj. papier toaletowy celulozowo-makulaturowy – rolki standardowe, mydło do rąk w płynie glicerynowe, ręczniki składane typu „Z” celulozowe – białe. Do przeliczenia zużycia środków higieny na liczbę pracowników wskazanej w załączniku nr 1a do siwz, należy dodać 20% zużycia dla klientów placówek. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, tj. zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zlecenia (maksymalnie 15 razy w trakcie trwania umowy) wykonania dodatkowych prac czystościowo – porządkowych (np. po przeprowadzonym remoncie w danym obiekcie lub awarii), o wartości nieprzekraczającej kwoty 700,00 zł brutto za każde pojedyncze zlecenie. Z tytułu nie zastosowania prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający uzna, że dokumenty zostały złożone w terminie, jeżeli: 1) wpłyną one do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu drogą elektroniczną (na adres: kancelaria@mops.katowice.pl), z jednoczesnym przesłaniem tych dokumentów w formie pisemnej (operator pocztowy, osobiście, kurier), 2) lub zostaną dostarczone w formie pisemnej (operator pocztowy, osobiście, kurier), przed upływem wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego: Katowice, ul. Jagiellońska 17. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VI pkt 5 ppkt 2) siwz: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lub 2) niniejszego punktu 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów, o których mowa w ppkt 1) i 2) niniejszego punktu (6). 4) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w części VI pkt 5 ppkt 2) litera a) składa dokument, o którym mowa w o którym mowa w ppkt 1) niniejszego punktu 6 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów, o których mowa w ppkt 1) niniejszego punktu (6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach