Gmina Morąg ogłasza przetarg
- Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
REGON: 51074358000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.morag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Morągu, Łącznie i Żabim Rogu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na zadaniu pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Morągu, Łącznie i Żabim Rogu. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część 1 – Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego na zadanie „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Morągu” Część 2 – Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego na zadanie „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Łącznie” Część 3 – Wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego na zadanie „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu” 3. Informacje o zadaniach częściowych: 1) sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe, 2) dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.morag.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: KI.271.4.2018.DL: http://www.bip.morag.pl/zamowienia_publiczne/110/260/Kompleksowa_termomodernizacja_budynkow_szkol_podstawowych_w_Moragu_2C_Lacznie_i_Zabim_Rogu/ 3) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 21.08.2020 r. 4) Miejsce realizacji: Morąg, Łączno, Żabi Róg. 5) Przedmiotem robót budowlanych nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski jest w szczególności: a) Dla zadania Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Morągu: - Wykonanie izolacji ściany fundamentowej - Wykonanie elewacji - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej - Orynnowanie i obróbki blacharskie (roboty towarzyszące zgodnie z audytem) - Roboty dachowe - Oznakowanie i sprzęt dla osób niepełnosprawnych - Roboty zewnętrzne (towarzyszące zgodnie z audytem) - Wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne - Instalację solarną na potrzeby c.w.u. oraz prace konserwacyjno-remontowe c.o. - Punktową wentylację mechaniczna i wymianę drzwi do piwnicy z instalacją zasilenia central wentylacyjnych b) Dla zadania Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Łącznie: - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - Rozbiórkę muru studni okiennych i izolacja ściany fundamentowej - Schody wejściowe do szkoły wraz z zadaszeniem - Podjazd dla osób niepełnosprawnych - Schody wejściowe do kotłowni wraz zadaszeniem - Wykonanie ocieplenia ścian - Docieplenie cokołu - Wymianę rynien i rur spustowych - Dach, kominy, ogniomurek, instalacja odgromowa i kolektory solarne (towarzyszące zgodnie z audytem) - Ułożenie styropapy - Opaskę z kostki betonowej - Roboty różne (towarzyszące zgodnie z audytem) - Instalację centralnego ogrzewania szkoły - Instalację elektryczną i wymianę opraw oświetleniowych c) Dla zadania Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu: - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - Wykonanie ocieplenia ścian elewacyjnych nadziemia - Docieplenie cokołu - Docieplenie ściany piwnicznej (poniżej poziomu terenu) głównego budynku szkoły - bryła A - Izolację termiczna stropów - Wymianę rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich (roboty towarzyszące zgodnie z audytem) - Instalację odgromową - Opaskę z kostki betonowej - Roboty różne (towarzyszące zgodnie z audytem) - Naprawę kominów i czyszczenie połaci dachowej - Oznakowanie i sprzęt dla osób niepełnosprawnych - Montaż punktowej instalacji wentylacji mechanicznej (rekuperacyjnej) wraz z zasilaniem elektrycznym - Wykonanie nowej instalacji c.o. z izolacją przewodów oraz wymianą grzejników, wymiana źródła ciepła na kotły na biomasę - Modernizację oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę opraw na energooszczędne LED z wykonaniem niezbędnego remontu instalacji elektrycznej 4. Przedmiot zamówienia (usługa) obejmuje także, w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 5. Opis przedmiotu zamówienia wraz zakresem obowiązków zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9; 71540000-5 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. UWAGA: a) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad rob. budowlanymi w ramach zadania „Budowa budynku zakwat. osadzonych tzw. domu przejściowego wraz z infrastrukturą tow. na terenie OZ AŚ w Olsztynie ul. Opolska 42"
Dodano: 2022-07-12