Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenów zielonych od ul. Sienkiewicza do Pływalni

Gmina Morąg ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
    ul. 11 Listopada 9
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
    REGON: 51074358000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.morag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenów zielonych od ul. Sienkiewicza do Pływalni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na zadaniu pn. Zagospodarowanie terenów zielonych od ul. Sienkiewicza do Pływalni. Informacje o zadaniu inwestycyjnym: 1) sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe, 2) dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.morag.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: KI.271.14.2017.DL: http://bip.morag.pl/zamowienia_publiczne/110/232/Zagospodarowanie_terenow_zielonych_od_ul__Sienkiewicza_do_Plywalni/ 3) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 30.11.2018 r. 4) Miejsce realizacji: Morąg, ul. Sienkiewicza, 5) Przedmiotem robót budowlanych jest w szczególności: a) Wykonanie niwelacji terenu i wycinki wybranych drzew, b) Wykopanie i regulację oczek wodnych, c) Regulację cieków wodnych, d) Zabezpieczenie skarp, e) Budowę alejek pieszych, toru rolkowego i ciągu pieszo-rowerowego, f) Budowę schodów terenowych, g) Budowę tarasu naziemnego o nawierzchni z desek kompozytowych, h) Budowę boiska do siatkówki plażowej o nawierzchni z piasku kwarcowego, i) Budowę kortu tenisowego o nawierzchni z trawy syntetycznej, j) Budowę placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej i piaszczystej, k) Budowę skateparku o nawierzchni betonowej, l) Wykonanie nowych nasadzeń, m) Instalację oświetlenia ogólnego, oświetlenia kortu tenisowego, skateparku, boiska do siatkówki i podestu, n) Instalację monitoringu i hotspot-u, o) Wyposażenie parku, mostek, plac zabaw, bulodrom, ogrodzenie przy korcie tenisowym, itd. Przedmiot zamówienia (usługa) obejmuje także, w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. UWAGA: a) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. b) W roku 2017 sfinansowane zostaną usługi do wysokości 11 900 zł brutto. Pozostała kwota za wykonaną usługę zostanie opłacona w roku 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach