Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na niżej wymienionych zadaniach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: 1) Część 1 - obejmująca zadanie pn. Budowa ulic na terenie miasta Iławy: a) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe b) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.16.2019: http://www.bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/100/407/Postepowanie_znak_ZP_271_16_2019_-_Budowa_ulic_na_terenie_miasta_Ilawy/ c) Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad trzema zadaniami: - zadanie 1 - przebudowa ul. Wiśniowej w Iławie; - zadanie 2 - budowa drogi dojazdowej do budynków przy ulicy Wyszyńskiego nr 23a oraz 25a w Iławie; - zadanie 3 - budowa ulicy Górnej w Iławie; d) Termin umowny wykonania robót budowlanych : - zadanie 1 - przebudowa ul. Wiśniowej w Iławie - od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2019r - zadanie 2 - budowa drogi dojazdowej do budynków przy ulicy Wyszyńskiego nr 23a oraz 25a w Iławie - od dnia 01.09.2019r. do dnia 31.07.2020r. - zadanie 3 - budowa ulicy Górnej w Iławie - od dnia 01.08.2019r. do dnia 31.08.2020r e) Miejsce realizacji: Iława, ul. Wiśniowa, ul. Wyszyńskiego, ul. Górna w Iławie . 2) Część 2 - Wykonanie rozbiórki budynku ul. Królowej Jadwigi 12A i 12B w Iławie: a) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe b) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.13.2019: http://www.bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/101/405/Postepowanie_znak_ZP_271_13_2019_-_Wykonanie_rozbiorki_budynku_ul__Krolowej_Jadwigi_12A_i_12B_w_Ilawie/ c) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 30.06.2019r. 3) Część 3 - Wykonanie robót budowlanych hydroizolacyjnych i renowacyjnych piwnic budynku ratusza zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 13 w Iławie: a) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe b) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.19.2019: http://www.bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/100/409/Postepowanie_znak_ZP_271_19_2019_-_Wykonanie_robot_budowlanych_hydroizolacyjnych_i_renowacyjnych_piwnic_budynku_ratusza_zlokalizowanego_przy_ul__Niepodleglosci_13_w_Ilawie/ Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 31.03.2020r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1-3 w szczególności obowiązki Wykonawcy, zawarty jest we wzorze umowy oraz załączniku nr 1 do umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach