Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na niżej wymienionych częściach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część 1 - obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Iławie w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej” - poniżej opis zadania inwestycyjnego (robót budowlanych): a) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. b) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie kosztorysowe (obmiarowe). c) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.43.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/1/350/Postepowanie_znak_ZP_271_43_2017_-_Termomodernizacja_budynku_Samorzadowej_Szkoly_Podstawowej_nr_2_w_Ilawie_w_ramach_projektu_pn___E2_80_9ETermomodernizacja_budynkow_uzytecznosci_publicznej_E2_80_9D/ d) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 23.08.2019r. e) Miejsce realizacji: Iława, ul. Andersa 7 f) Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. g) PRZEDMIOTEM ROBÓT BUDOWLANYCH JEST W SZCZEGÓLNOŚCI: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie przegród stropodachów wentylowanych, - wymianę pokrycia dachu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej, wymianę drzwi zewnętrznych i okien - częściową wymianę instalacji c.o i zastosowaniem systemu BMS, - wymianę instalacji c.w.u. - wymianę oświetlenia na bardziej efektywne energetycznie, zasilenie pomp c.o., c.w.u., zasilenie sterowników wymienianych w sali gimnastycznej okien - wymianę instalacji odgromowej oraz utrzymanie zasilenia kamer (demontaż i ponowny montaż) oraz oświetlenia zewnętrznego na ocieplanych elewacjach budynku, - remont sanitariatów, - dostosowanie budynku do potrzeb niepełnosprawnych 2) Część 2 - obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Uzbrojenie terenów po byłych ZPZ - etap II - poniżej opis zadania inwestycyjnego (robót budowlanych): 2.1) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. 2.2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający informuje, że został wybrany wykonawca Iławskie Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane Sp. z o.o., ul. Usługowa 8, 14-200 Iława. Zamówienie zostanie zrealizowane za oferowaną cenę ryczałtową brutto tj.: 526.513,00 zł. Planowany termin podpisania umowy 04.12.2017r. 2.3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.36.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/102/343/Postepowanie_znak_ZP_271_36_2017_-_Uzbrojenie_terenow_po_bylych_ZPZ_-_etap_II/ 2.4) Termin umowny wykonania robót do dnia 31.05.2018r. 2.5) Miejsce realizacji: Iława, ul. Lubawska, 2.6) Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach oś priorytetowa II - Ochrona środowiska, w tym adaptacja zmian do zmian klimatu. 2.7) Zamawiający informuje, że trwa postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Planowane zawarcie umowy z wykonawcą robót budowlanych pierwsza dekada października 2017r. 2.8) PRZEDMIOTEM ROBÓT BUDOWLANYCH JEST W SZCZEGÓLNOŚCI: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej b) humusowanie wraz z obsianiem trawą skarp nasypu drogowego realizowanego w ramach etapu I zamówienia w ilości 3000 m2: 3. Usługa nadzoru (część 1 i 2 ) obejmuje w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 4. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach