Zakład Komunalny w Wilczętach ogłasza przetarg
- Adres: 14-405 Wilczęta, Wilczęta 84
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 248 75 06 , fax. 0-55 249 65 03
- Data zamieszczenia: 2010-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Wilczętach
Wilczęta 84 84
14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-55 248 75 06, fax. 0-55 249 65 03
REGON: 17078016700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe pełnienie nadzoru budowlanego nad procesem inwestycyjnym zadania pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym pn. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap w trakcie którego wyodrębniono: 1). Sprawdzenie dokumentacji projektowej, zwłaszcza w odniesieniu do jej kompletności, wykonalności pod względem technicznym, prawnym i nadzoru inwestorskiego, 2) Przygotowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, w tym: - ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym Wykonawcom w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania zadań oraz warunków płatności - przygotowanie dokumentów określających zakres i przedmiot robót budowlanych i dostaw, które będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia postępowaniu na wybór wykonawców, - zapewnienie zgodności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z umową o dofinansowanie zawartą przez Zamawiającego z Zarządem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, - przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i przedstawienie ich do zaakceptowania Zamawiającemu, - opracowywanie odpowiedzi na zapytania Wykonawców, - zorganizowanie otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, - analiza i dokonanie oceny złożonych ofert oraz przedłożenie Zamawiającemu wykonawcy , który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów, -udzielanie odpowiedzi na ewentualne protesty wniesione przez Wykonawców, - udział w ewentualnych odwołaniach wniesionych przez Wykonawców, 3) Zapewnienie nadzoru inwestycyjnego, w tym ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w zadaniu inwestycyjnym ze wskazaniem inspektora - koordynatora, w tym: - przygotowanie niezbędnych dokumentów niezbędnych do przejęcia placu budowy i jego przekazanie wykonawcy robót, - kontrola procesu budowy oraz dokonywanie zapisów w dzienniku budowy, sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami i normami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umowami dotyczącymi realizacji zadania inwestycyjnego, - opiniowanie oraz przedstawianie Zamawiającemu do akceptacji wniosków wykonawców w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń, przebiegu tras, technologii a także uzgadnianie ich z jednostką projektową, - potwierdzanie wykonanych faktyczne robót podlegających odbiorowi częściowemu, przeprowadzanie procedury odbiorów częściowych oraz ich akceptacja w zakresie rzeczowo-finansowym, - wyegzekwowanie od wykonawców kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, w tym zwłaszcza: protokołów odbiorów częściowych, certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych, atestów oraz kompletnej i kompleksowej dokumentacji powykonawczej, - przeprowadzanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji przeglądów przy udziale Wykonawcy robót i Zamawiającego wraz ze spisaniem protokółu określającego stwierdzone usterki, sposób oraz termin ich usunięcia oraz nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek przez Wykonawcę, - inne zadania należące do obowiązków inspektora nadzoru wynikające z prawa budowlanego Opis zadania inwestycyjnego przewidzianego do nadzoru zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwilczeta.bip.doc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15