Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ogłasza przetarg
- Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 302 50 94 w. 209 , fax. 41 302 61 07
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
ul. Partyzantów 17
26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
tel. 41 302 50 94 w. 209, fax. 41 302 61 07
REGON: 29087713200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek gmin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - przebudowa i nadbudowa budynku OSP Bodzentyn i Centrum Kultury w Bodzentynie wraz z instalacjami wewnętrznymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego w zakresie branży budowlanej i elektrycznej. Przedmiotem nadzoru będzie zadanie pn. „Przebudowa i nadbudowa budynku OSP Bodzentyn Centrum Kultury w Bodzentynie wraz z instalacjami wewnętrznymi”. Roboty budowlane nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski polegają na rozbudowie i przebudowie istniejącego trójkondygnacyjnego (z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczonego), budynku OSP Bodzentyn, na funkcję usługową. W ramach prac planuje się wyburzenie istniejących schodów, stropów i część ścian kolankowych na poddaszu nieużytkowym, oraz wykonanie nowej klatki schodowej i windy dla osób niepełnosprawnych łączącej wszystkie kondygnacje i zespołu pomieszczeń funkcjonalnych, sanitarnych i towarzyszących niezbędnych dla planowanej funkcji. Głównym elementem przebudowy jest wykonanie nowej geometrii dachu pozwalającej wykorzystać uzyskaną w ten sposób powiększoną kubaturę budynku na potrzeby sali konferencyjno-artystycznej dla 120 osób. Dodatkowo w ramach inwestycji przewidziano wykonanie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych i elektrycznych oraz teletechnicznych oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku i zmianę ukształtowania nawierzchni przejazdu zapewniając dostęp osobom niepełnosprawnym. Nie przewiduje się ingerencji w istniejące przyłącza i instalacje w terenie. Inwestycja była przedmiotem przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 568503-N-2018 w dniu 6.06.2018. r. 2. Do zakresu obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: - organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, - opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, - przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych, - udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, - potwierdzanie wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia wad, - wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - kontrola terminowości wykonywania robót, - ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, - zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, - udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady w trakcie trwania budowy odbywać się będą co najmniej raz w tygodniu przy udziale kierowników budowy wszystkich branż, - informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, - prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, - zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, - dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy mi.in. certyfikatów, atestów, decyzji oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. - dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego, skutecznego sprawowania nadzoru, z zastrzeżeniem, że wymagany jest pobyt inspektora nadzoru na placu budowy minimum 4 razy w miesiącu. Obecność inspektora nadzoru dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Wizyty nie odnotowane w dzienniku budowy będą zapisywane w innych dokumentach m.in. protokołach z narad, listach obecności. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru np. awarie, wypadek podczas realizacji robót, uszkodzenia istniejącej infrastruktury, Inspektor będzie musiał się stawić na placu budowy w ramach wynagrodzenia umownego nawet w sytuacji gdy liczba wizyt będzie przekraczała liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. - w sytuacjach przestoju prac lub niewykonywania prac z danej branży częstotliwość pobytu Inspektora będzie można za zgodą Zamawiającego ograniczyć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja pływalni miejskiej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Spółdzielczej 19
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16