Przetargi.pl
Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.

Centrum Sportu Wilanów m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-952 Warszawa, ul. Wiertnicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 651 52 22 , fax. 22 651 52 22
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu Wilanów m. st. Warszawy
    ul. Wiertnicza
    02-952 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 651 52 22, fax. 22 651 52 22
    REGON: 14730297400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsportuwilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m. st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a. Pływalnia przy ul. Gubinowskiej 28/30: w dni powszednie 06.00 – 22.00, dni wolne i świąteczne 08.00 - 22.00, Pływalnia przy ul. Wiertniczej 26a: w dni powszednie 16.00 – 22.00, dni wolne i świąteczne 08.00 - 22.00. Usługa ratownictwa wodnego polega na prowadzeniu działań ratowniczych, w szczególności na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym. Usługa będzie świadczona w miejscu wykorzystywanym do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz.U z 2020 r. poz.350 ) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. II. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 stycznia 2021 do dnia 31 grudnia 2021 r. z wyłączeniem następujących dni na pływalni przy ul. Gubinowskiej 28/30:  01.01.2021; 06.01.2021; 04–05.04.2021; 03.05.2021; 03.06.2021; 01.11.2021; 11.11.2021; 25 i 26.12.2021., w okresie wakacyjnym planowana przerwa techniczna w terminie: 19.07 – 01.08.2021;  Dni podlegające skróconemu czasowi pracy: 03.04.2021 – 8 godzin; 24.12.2021 – 8 godzin; 31.12.2021 – 8 godzin;  Łączna ilość godzin do realizacji zamówienia w pływalni przy ul. Gubinowskiej 28/30 wynosi – 7000 godzin, przy czym dane te są danymi szacunkowymi, które mają posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny oferty i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania na usługi ratownicze. III. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 stycznia 2021 do dnia 31 grudnia 2021 r. z wyłączeniem następujących dni na pływalni przy ul. Wiertniczej 26a:  01.01.2021; 06.01.2021; 04–05.04.2021; 03.05.2021; 03.06.2021; 01.11.2021; 11.11.2021; 25 i 26.12.2021. w okresie wakacyjnym planowana przerwa techniczna w terminie: 28.06 – 14.07.2021;  Dni podlegające skróconemu czasowi pracy: 03.04.2021 – 8 godzin; 24.12.2021 – 8 godzin; 31.12.2021 – 8 godzin;  Łączna ilość godzin do realizacji zamówienia w pływalni przy ul. Wiertniczej 26a wynosi – 6900 godzin, przy czym dane te są danymi szacunkowymi, które maja posłużyć Wykonawcy do kalkulacji oferty cenowej i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania na usługi ratownicze. IV. Realizacja przedmiotu zamówienia może być powierzona jedynie ratownikom posiadającym: a) wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia ratownika wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą, b) aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego oraz odpowiednie doświadczenie w pracy w charakterze ratownika wodnego, c) aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych, d) przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. V. Usługa będzie świadczona zgodnie z poniższymi harmonogramami: Pływalnia ul. Gubinowska 28/30  Od poniedziałku do piątku – po 2 (dwóch) ratowników w godzinach 14 – 22 tj. 16 godzin w każdy dzień.  W soboty i niedziele – po 2 (dwóch) ratowników w godzinach 8 – 15 i 15 -22 tj. 28 godzin w każdy dzień.  Szacowana średnia ilość godzin w miesiącu – około 583. Pływalnia ul. Wiertnicza 26 a  Od poniedziałku do piątku – po 2 (dwóch) ratowników w godzinach 16 – 22 tj. 12 godzin w każdy dzień.  W soboty i niedziele – po 3 (trzech) ratowników w godzinach 8 – 15 i 15 - 22 tj. 42 godziny w każdy dzień.  Szacowana średnia ilość godzin w miesiącu – około 575. Dni i godziny pracy mogą ulec zmianie w zależności od obłożenia pływalni, organizowanych zajęć i innych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na następny miesiąc do 20 dnia bieżącego miesiąca. VI. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. podziałów godzinowych w ramach godzin zegarowych. VII. Przewidywana łączna ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 13.900 godzin. Liczba godzin została przyjęta do kalkulacji wyłącznie na potrzeby niniejszego postępowania w celu oszacowania wartości zamówienia i może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego zapotrzebowania na usługi ratownicze. VIII. Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny (60 minut). Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wskazana w ust. 7 ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu pływalni spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią, a także zmianą godzin pracy. IX. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę ratownictwa wodnego wyłącznie przez uprawnionych ratowników wodnych spełniających wymagania opisane w § 3 ust. 2 wzoru umowy. X. Ze względów organizacyjnych, proceduralnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, awarii Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez Wykonawcę. W tym celu Zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych. XI. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach po uprzednim telefonicznym skontaktowaniu się z kierownikiem obiektu: Pływalnia Kryta przy ul. Gubinowskiej 28/30 – Jacek Wojciechowski tel. 22 885 00 60 w. 112. Pływalnia Kryta przy ul. Wiertniczej 26 a – Grzegorz Piekuś tel. 22 885 00 60 w.103. XII. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U .z 2019 poz.1843 z póżn. zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że wszystkie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na kompleksową usługę ratownictwa wodnego, przez cały okres realizacji zamówienia, będą wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności ratowników wodnych w trakcie realizacji zamówienia. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. XIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy; - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie decyzji (zgody) ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz.U z 2020 r. poz.350 z późn. zm.) oraz uzyskał wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 882).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 12.2 lit. od b) do e) SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 8 i 9 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w pkt. 8.2 lit. a) SIWZ - wymagania te muszą być spełniome przez każdego z Wykonawców (musi je spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), natomiast w odniesieniu do warunków określonych w pkt. 8.2. lit. b) SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. c) i 9.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 11.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach