Przetargi.pl
Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: 3.2.1. Pracę obejmują drogi gminne na terenie miasta i Gminy Goleniów oraz drogi powiatowe na terenie miasta Goleniowa w będące w zarządzaniu Gminy Goleniów. 3.2.2. W skład usługi będących przedmiotem zamówienia wchodzi: a) Objazd miasta i sprawdzenie oznakowania pod względem prawidłowości ustawienia i ustalenie z Inspektorem do ds. drogownictwa planu prac (zamówienie nowych znaków, demontaż, wymiana na nowe, regeneracja, poprawienie, przekręconych znaków). Przy czym jednorazowy objazd może wynosić od 35-40 km. W czasie objazdu Wykonawca wykonuje prace polegające na poprawieniu tarcz znaków, poprawieniu oznakowania zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego. Inspektor ds. drogownictwa każdorazowo będzie informował o tym czy z Wykonawcą uczestniczyć będą w objeździe dróg. b) Wykonawca każdorazowo z objazdów będzie wypełniał „Dziennik objazdów dróg” – przekazany przez Zamawiającego. c) Wykonanie oznakowania na terenach miejskich i zamiejskich nastąpi jedynie na polecenie inspektora ds. drogownictwa i zakłada: - ustawienie znaków drogowe (A-7, B-20, B-2, D-6) posiadających folię odblaskową typ 2, grupa średnia lub mała - ustawienie pylonów, montaż luster drogowych - ustawienie pozostałych znaki posiadać powinny folię typu 1,grupa średnia lub mała, - mycie znaków, - wykonanie progów spowalniających z prefabrykatów - montaż kratownic z fundamentem - regeneracja znaków, tablic, - przycinanie zieleni, która zasłania tarcze znaków, - wymiana zniszczonych, uszkodzonych znaków na nowe znaków wraz z ewentualnym słupkiem i kapturkiem, - wykonanie oznakowanie poziome należy wykonać białą lub niebieską farbą drogową cienkowarstwową rozpuszczalnikową (grubość warstwy od 0,3 do 0,8 mm) - znaki drogowe z masy termoplastycznej najazdowe - oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne ( grubości 3-5 mm) - na każde zgłoszenie telefoniczne inspektora poprawienie, naprawa lub ewentualny demontuje znak zagrażającego bezpieczeństwu ruchu w ciągu 24 godzin, 3.3. Zakres robót obejmuje drogi gminne na terenie miasta i Gminy Goleniów, a także drogi powiatowe w zarządzaniu gminnym na terenie miasta Goleniowa- których wykaz stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.4. Prace należy wykonać zgodnie z wykazem norm załączonych w zał. nr 8 do SIWZ. Podczas realizacji zadania należy zastosować parametry określone w poniższych normach lub równoważne. Wymagana równoważność oznacza zastosowanie jako minimalnych parametrów pochodzących z norm wykazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne o parametrach lepszych jak wskazane w niniejszym załączniku. 3.5. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z warunkami ich umieszczania na drogach zawartymi w „Instrukcji o znakach drogowych pionowych”(Dz. U. nr 220 z 2003r. poz.2181-zał. Nr 1), a ogrodzenie segmentowe U-12 a według wzoru stanowiącego załącznik 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdz. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, nie załączenie formularza do oferty może spowodować odrzucenie oferty. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt 1 pkt 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. a) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; c) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach